Ανανεωμένες Vespa GTS με σύστημα Start/Stop

Ανανεωμένες Vespa GTS με σύστημα Start/Stop
Για πρώτη φορά στη γκάμα της Vespa, ο καινοτόμος κινητήρας i-get σε εκδόσεις 125 και 150 κ.εκ. προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και προδιαγραφές ρύπων Euro 4.

Ανανέωση για το κορυφαίο μοντέλο Vespa, την GTS, έφερε η άνοιξη. Το ιταλικό scooter εφοδιάζεται με τον νέας γενιάς κινητήρα i-get σε εκδόσεις κυβισμού 125 και 150 κ.εκ., όπου χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα start/stop επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, ταυτόχρονα με υψηλή απόδοση και δυναμικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WMTC, η Vespa GTS 125 διανύει 42,4 χλμ./λίτρο για και η GTS 150 41,1 χλμ./ λίτρο.

Με ισχύ 12 και 15 ίππους, οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες i-get εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις στη Vespa GTS παρά το μικρό κυβισμό τους. Ταυτόχρονα, έχουν πολύ μικρές απαιτήσεις συντήρησης, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και μεγάλο όφελος.

Ο Όμιλος Piaggio ήταν η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που ενσωμάτωσε στα σκούτερ της ηλεκτρονικά συστήματα, που κάποτε αποτελούσαν προνόμιο των καλύτερων μοτοσυκλετών, όπως το ASR (διαθέσιμο στην έκδοση GTS 300) και το ABS, που διατίθεται στις GTS 125 και 150. Επίσης, σε όλα τα μοντέλα της γκάμας Vespa GTS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον το άνοιγμα της σέλας με τηλεχειριστήριο και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder), αναβοσβήνοντας τα φλας.

Θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο πίσω τμήμα της ποδιάς και επιτρέπει τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών, LED ως φώτα πορείας ημέρας και ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελούν επίσης στοιχεία του βασικού εξοπλισμού. Ταυτόχρονα, η νέα Vespa GTS 125/150 είναι συμβατή με την Πλατφόρμα Πολυμέσων της Vespa (VMP). Όταν ένα smartphone με ένα από τα πιο συνήθη λειτουργικά συστήματα συνδεθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα του scooter, η VMP το μετατρέπει σε έναν προηγμένο υπολογιστή, που παρέχει στον οδηγό ποικίλες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος, καθώς και τη διαδρομή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!