Μεγάλη εμπορική επιτυχία το Citroen C3

Πέτρος Πιτσίνης
Μεγάλη εμπορική επιτυχία το Citroen C3
Η απόφαση της Citroen να επιστρέψει στη διαφορετικότητα με το νέο super mini μοντέλο της, αποδεικνύεται χρυσός.

Μετά το C4 Cactus, που αποτέλεσε περισσότερο ένα πείραμα αξιολόγησης της αποδοχής από το κοινό, το νέο C3 ήταν το πρώτο μαζικό μοντέλο το οποίο επανέφερε την Citroen στο γνωστό ιστορικό της δρόμο: αυτό της άνεσης και της διαφορετικότητας.

Με μόλις έξι μήνες παρουσία στην αγορά, το C3 έχει πουλήσει περισσότερα από 100.000 αντίτυπα και έχει διακριθεί σε πολλούς διαγωνισμούς. Στην Ελλάδα, κατέκτησε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2017, αμέσως με την άφιξή του στην αγορά.

Όμως δεν είναι μόνο η επιτυχία των πωλήσεων που αποδεικνύει τη μεγάλη επιτυχία του C3. Το νέο μοντέλο κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρόνο να είναι επίσης το πιο δημοφιλές στη γκάμα της μάρκας, ενώ, έφερε και πολύ νέο κόσμο σε αυτή. Σε ποσοστό 60%, στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές οι πωλήσεις του C3 πραγματοποιούνται με ανταλλαγή αυτοκινήτου άλλης μάρκας.

Επιπρόσθετα, το κοινό φαίνεται ότι επενδύει στην προστιθέμενη αξία των πιο πλούσιων εκδόσεων, καθώς κατά 50% προτιμά την κορυφαία από άποψη εξοπλισμού. Επίσης, το 60% των πωληθέντων C3 διαθέτουν την προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος καθώς και τα Airbumb. Αποδεικνύοντας ότι η τάση εξατομίκευσης είναι ισχυρή, ακόμα και σε μοντέλα σχετικά χαμηλού κόστους.

Με τιμές που ξεκινούν από τα 11.950€, βραβευμένους κινητήρες βενζίνης και diesel από 82 έως και 110 ίππους, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και πολλές δυνατότητες εξοπλισμού, το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2017 πραγματοποιεί μια αξιοσημείωτη πορεία πωλήσεων και στη χώρα μας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!