Χάμιλτον: «Οι τύποι στη Ferrari είναι πολύ γρήγοροι»

Πέτρος Πιτσίνης
Χάμιλτον: «Οι τύποι στη Ferrari είναι πολύ γρήγοροι»
Απαντώντας στις αιτιάσεις του Φέτελ ότι οι Mercedes μπορεί να μειώνουν σκόπιμα την απόδοσή τους στις δοκιμές, ο Βρετανός ήταν κάθετα αρνητικός και δεν έκρυψε την έκπληξή του για την ταχύτητα των Ιταλών.

Η απόλυτη επικράτηση των Ferrari στην πρώτη και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Ρωσία –και μάλιστα σε μια πίστα όπως αυτή του Σότσι που θεωρείται απόλυτο άβατο της Mercedes- οδήγησε τον Φέτελ στην διαπίστωση ότι μάλλον η γερμανική ομάδα παίζει ένα παιχνίδι απόκρυψης της πλήρους δυναμικής των μονοθέσιών της.

Απαντώντας στον Φέτελ, ο Χάμιλτον ήταν κατηγορηματικός: «Δεν κρύβουμε τίποτα. Ποτέ δεν το κάναμε αυτό. Νομίζω ότι η Ferrari είχε ξεκινήσει μια τέτοια λογική, να δίνει την εντύπωση ότι είναι υποδεέστερη, για να πιάνει τους αντιπάλους «στον ύπνο» σε συνθήκες αγώνα. Κάτι τέτοιο όμως δεν βοηθάει μακροπρόθεσμα. Σήμερα –Παρασκευή 28 Απριλίου- προσπαθήσαμε να βρούμε την ισορροπία στο κράτημα της Mercedes, κάτι όμως που δεν καταφέραμε απόλυτα. Εντωμεταξύ, αυτοί οι τύπου (σ.σ. εννοεί τους Φέτελ και Ραϊκόνεν) ήταν πολύ γρήγοροι. Ειλικρινά».

Είναι γεγονός ότι ο Χάμιλτον, έστω και στις δοκιμές, δεν διασκεδάζει με την τέταρτη θέση στους ταχύτερους γύρους. Και σίγουρα δεν είναι από τους οδηγούς που εύκολα θα έβαζε «φρένο» σε ένα πραγματικά κορυφαίο μονοθέσιο. Όπως άλλωστε φάνηκε και από την απόδοση του Μπότας στο Μπαχρέιν, η Mercedes έχει θέματα με την απόδοση των πίσω ελαστικών, όπως εξηγεί και ο Χάμιλτον: «Δεν έχουμε ακόμα βρει τον τρόπο να φέρνουμε τα πίσω ελαστικά στο ιδανικό επίπεδο λειτουργίας τους. Αντίθετα, η Ferrari φαίνεται να έχει ένα πολύ πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο, που αποδίδει καλά σε μεγαλύτερο εύρος πιστών και θερμοκρασιών από το δικό μας. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και ελπίζω να βρούμε λύση. Σε κάθε περίπτωση πάντως βρισκόμαστε πολύ, πάρα πολύ κοντά».

Τα δεδομένα κατά τη διάρκεια του FP2 αποδεικνύουν ότι ο Βρετανός μάλλον έχει δίκιο. Στην προσπάθειά του να πιέσει δεν έλειψαν οι στιγμές που το παράκανε στα φρένα, με αποτέλεσμα καταστροφικά για τα ελαστικά μπλοκαρίσματα, ενώ και από την ενδοσυνεννόηση ζητούσε από τους τεχνικούς να του υποδείξουν τι φταίει και στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής χανόταν ο ρυθμός.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!