Ξεκίνησαν τα... όργανα στη McLaren

Gazzetta team
Ξεκίνησαν τα... όργανα στη McLaren
Η πρώτη... καμπάνα έπεσε για τη McLaren, καθώς ο Στόφελ Φαντόρν τιμωρήθηκε με ποινή 15 θέσεων στο γκριντ του αγώνα της Κυριακής λόγω χρήσης κάποιων στοιχείων της μονάδας ισχύος για πέμπτη φορά.

«Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται», λέει ο ελληνικός και αυτό έχει φανεί στην περίπτωση της McLaren. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση φάνηκε η κακή μέρα από την αρχή. Τα προβλήματα του κινητήρα της Honda έχουν κάνει την εμφάνισή τους από την πρώτη στιγμή, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι της ομάδας του Γουόκινγκ να ταλαιπωρούνται για τρίτη σερί χρονιά, ειδικά οι πιλότοι της.

Το... θύμα αυτή τη φορά ήταν ο Στόφελ Φαντόρν. Αρχικά, ο Βέλγος χρησιμοποίησε το τέταρτο MGU-H και το τέταρτο τούρμπο στη σεζόν για να βγει για την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκμών στο Σότσι της Ρωσίας. Ωστόσο, προς το τέλος της διαδικασίας ανέφερε απώλεια ισχύος και επέστρεψε στο γκαράζ της McLaren.

Οι μηχανικοί της είδαν ότι το πρόβλημα ήταν στο MGU-K και τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν όλη τη μονάδα ισχύος. Κάτι που σημαίνει χρήση του MGU-H και του τούρμπο για πέμπτη φορά, ώστε να έρθει και η πρώτη... καμπάνα της χρονιάς για τους Βρετανούς. Ο Φαντόρν δέχτηκε ποινή 15 θέσεων στο γκριντ του αγώνα της Κυριακής (30/4), την οποία σίγουρα δεν μπορεί να καλύψει στις κατατακτήριες δοκιμές, με αποτέλεσμα να εκκινήσει τελευταίος.

Άλλωστε, θα πρέπει να καταταχθεί από την τέταρτη θέση και πάνω για να αποφύγει την τελευταία του γκριντ. Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησαν τα... όργανα στη McLaren μόλις από το τέταρτο Γκραν Πρι της σεζόν και μόνο εύκολα δε θα είναι τα πράγματα στη συνέχεια για τους Φαντόρν και Φερνάντο Αλόνσο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!