«Κανένα πρόβλημα με το αφεντικό» λέει ο Ραϊκόνεν

Πέτρος Πιτσίνης
«Κανένα πρόβλημα με το αφεντικό» λέει ο Ραϊκόνεν
Ο Φιλανδός πιλότος της Ferrari είχε συνάντηση με τον Σέρτζιο Μαρκιόνε, στον απόηχο της φτωχής αγωνιστικής του απόδοσης. Προφανώς, πήρε πίστωση χρόνου.

Όταν σε φωνάζει το αφεντικό για κατ’ ιδίαν συζήτηση, περιμένεις είτε προαγωγή είτε απόλυση. Όταν όμως έχει υποπέσει σε σφάλματα, μάλλον το δεύτερο είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο.

Ο Ραϊκόνεν -παρότι η Ferrari έχει πλέον το μονοθέσιο να απειλήσει την παντοδυναμία των Mercedes, όπως άλλωστε έχει αποδείξει ο συναθλητής του Φέτελ με δύο νίκες σε τρεις αγώνες- δεν έχει καταφέρει ακόμα ένα ανάλογα καλό αποτέλεσμα, τόσο στις δοκιμές και στις κατατακτήριες όσο και στους αγώνες. Στην Αυστραλία ήταν τέταρτος, στην Κίνα πέμπτος και στο Μπαχρέιν και πάλι τέταρτος.

Λογικά μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι αυτές οι θέσεις δεν είναι καθόλου άσχημες, καθώς βρίσκεται μονίμως στο κατόπι των δύο Mercedes και της Ferrari του Φέτελ. Ωστόσο, με τον τελευταίο να νικά οδηγώντας το ίδιο μονοθέσιο, δεν μπορούν παρά να εγείρονται ερωτηματικά, για το αν έχει χάσει πλέον το κίνητρό του όσον αφορά στην οδήγηση.

Ακριβώς αυτά φαίνεται ότι εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat – Chrysler –και κατ’ επέκταση της Ferrari- Σέρτσιο Μαρκιόνε, στο Φιλανδό. Μάλιστα, αν κρίνουμε από τις δηλώσεις του τελευταίου, μάλλον δόθηκε κάποιου είδους «υπόσχεση» προς το αφεντικό, που του εξασφάλισε πίστωση χρόνου.

«Από τη στιγμή που μίλησα με τον πρόεδρο, όλα είναι εντάξει. Περιμένω από τον εαυτό μου ένα καλό αποτέλεσμα. Πρέπει να βελτιώσω το ρυθμό του στις κατατακτήριες. Υπάρχει ωστόσο εμπιστοσύνη τόσο στην ομάδα, όσο και στον εαυτό μου» δήλωσε ο iceman, υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς ότι ο Μαρκιόνε έχει κάτι να περιμένει από αυτόν.

Φυσικά ο Κίμι δεν είναι τυχαίο ότι χαίρει εκτίμησης στη Ferrari, καθώς ήταν αυτός που της εξασφάλισε τον τελευταίο της τίτλο στο πρωτάθλημα, αυτόν του 2007. Ο Φέτελ μπορεί να έχει τέσσερα πρωταθλήματα, κανένα όμως με τους κόκκινους και ήρθε στην ομάδα όταν πια είχαν περάσει τα «πέτρινα χρόνια», που αντίθετα βίωσε ο Ραϊκόνεν. Μένοντας μάλιστα εκτός μονοθέσιου για δύο χρόνια (2010 – 2011), κατά τα οποία δοκίμασε την τύχη του στο WRC και στο Nascar, για να επιστρέψει και πάλι το 2012 στην F1 και το 2014 στη Ferrari.

Από την άλλη πλευρά, ο Φιλανδός βαδίζει στα 38 του χρόνια και καμία ομάδα δεν μπορεί πλέον να επενδύσει σε αυτόν. Όσο φέρνει αποτελέσματα θα μένει. Αλλιώς…

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!