Απόβαση Piaggio στην αγορά της Κίνας

Πέτρος Πιτσίνης
Απόβαση Piaggio στην αγορά της Κίνας
Η ιταλική εταιρεία συμμετέχει με όλες τις μάρκες του Ομίλου στη διεθνή έκθεση της Σαγκάης, αποβλέποντας στην περαιτέρω διείσδυσή της στην τεράστια αγορά.

Η αγορά της Κίνας εξακολουθεί να είναι σχετικά μικρή στον τομέα των δίτροχων ανώτερης ποιότητας, ωστόσο αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές όσον αφορά την προοπτική μελλοντικής ανάπτυξης, όπως επίσης και στην ηλεκτρική μετακίνηση.

Ο όμιλος Piaggio, κορυφαίος Ευρωπαίος κατασκευαστής του κλάδου δίκυκλων και ένας από τους κορυφαίους παίκτες παγκοσμίως, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για την κινεζική αγορά, σε συνδυασμό με τη στρατηγική για ενίσχυση και αναδιοργάνωση στην περιοχή της Ασίας.

Για τον λόγο αυτό, στην πιο σημαντική εκδήλωση της κινεζικής αγοράς οχημάτων, ο όμιλος Piaggio παρουσιάζεται με όλα τα όπλα και την γοητεία των εμπορικών του σημάτων – Vespa, Piaggio σκούτερ, Moto Guzzi και Aprilia – εκφραστές της ιταλικής υπεροχής στην τεχνολογία και το στυλ. Επικεντρώνεται επίσης στο Motoplex, το καινοτόμο πρόγραμμα λιανικής πώλησης, που μετρά ήδη 17 καταστήματα στην Κίνα μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, ξεκινώντας από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, το Πεκίνο και τη Σαγκάη.

Στην έκθεση Auto Shanghai 2017, ο Όμιλος Piaggio παρουσιάζει τα κορυφαία μοντέλα και τις τελευταίες εκδόσεις σκούτερ και μοτοσυκλετών που διατίθενται στις δυτικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Vespa, με τις διαφορετικές εκδόσεις GTS και Primavera, το Piaggio MP3 και τα σκούτερ με μεγάλους τροχούς (Liberty, Beverly και Medley), τη Moto Guzzi με τις V7 III και V9 (στις εκδόσεις Roamer και Bobber), την MGX-21 Flying Fortress, και την Aprilia, με τις εκδόσεις 2017 του supersport RSV4 και του γυμνού Tuono V4.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!