Αυστηροί περιορισμοί στη Formula1 ενόψει 2018
Παίξε νόμιμα στοίχημα από υπολογιστή ή κινητό με μεγάλες αποδόσεις (21+).
Με σκοπό να αυξήσουν τη σταθερότητα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, οι σχεδιαστές αρκετών ομάδων της Formula1 βρήκαν μία... τρύπα στους κανονισμούς με τα Shark Fin και T-Wing. Ο λόγος για ένα ειδικό πτερύγιο και μία ειδική πτέρυγα πίσω από το κόκπιτ, που έκαναν πιο σταθερά τα μονοθέσια για να τους προσφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα.
Ωστόσο, η χρήση τους έφερε και αντιδράσεις από τους οπαδούς, τους οδηγούς του σπορ και όχι μόνο. Μάλιστα, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του Μπαχρέιν η T-Wing της Mercedes W08 του Βαλτέρι Μπότας έφυγε και προκάλεσε ζημιά στο πάτωμα του μονοθεσίου του Μαξ Φερστάπεν, ενώ τα «ασημί βέλη» έχουν χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικούς σχεδιασμούς T-Wing μέχρι τώρα.
Γεγονός που έκανε τη Red Bul και τον Κρίστιαν Χόρνερ να θέλει ακόμη περισσότερο την απαγόρευσή τους τη νέα σεζόν. Έτσι, το Strategy Group συνεδρίασε άμεσα και αποφάσισε τον αυστηρό περιορισμό των δύο προαναφερθέντων τεχνικών στοιχείων για το 2018. Από εκεί και πέρα, αποφασίστηκαν κι άλλες αλλαγές ενόψει της επόμενης χρονιάς.
Εξ' αυτών η πιο σημαντική είναι αυτή που αφορά τους παρευρισκόμενους στο Strategy Group. Όπως αποφασίστηκε, πλέον θα μπορούν να δίνουν το παρών και μη μέλη, αφού μέχρι τώρα υπήρχαν παράπονα από τις μικρότερες ομάδες.
Αυτό διότι στο Strategy Group λάμβαναν μέρος μόνο οι πέντε από τις ομάδες, ώστε οι μικρομεσαίες να θεωρούν πως όλα γίνονταν υπέρ τους δίχως να... περνάει ο λόγος τους. Τέλος, η Pirelli έχει το... πράσινο φως να εξελίξει τα βρόχινα ελαστικά της για το 2018 χρησιμοποιώντας τα περσινά.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!