Θα γίνει ηλεκτρικό το Rallycross;

Gazzetta team
Θα γίνει ηλεκτρικό το Rallycross;
Η Audi στηρίζει το ενδεχόμενο να γίνει πλήρως ηλεκτρικό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, με τη Volkswagen να είναι επίσης υπέρ.

Η ιδέα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rallycross να κινούνται με ηλεκτρικούς κινητήρες φαίνεται πως έχει... πέσει στο τραπέζι από τους ιθύνοντες του σπορ. Ακόμη, βέβαια, μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο αν θα συμβεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όμως η πρόταση έχει ήδη τη στήριξη της Audi.

Η γερμανική μάρκα άφησε τη μακροχρόνια και πετυχημένη πορεία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship), όπου μέτρησε 13 νίκες στο Λε Μαν, για να εστιάσει την προσοχή της στη Formula E, αλλά και στο Rallycross. Στην FE ήδη έχει ένα αγωνιστικό με ηλεκτρικό μοτέρ και ο Βόλφγκανγκ Ντουρχάιμερ θα ήθελε να το έχει και στο Rallycross.

«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το Rallycross να ηλεκτροποιηθεί στο μέλλον μ' ένα πολύ ισχυρό αυτοκίνητο, περίπου στους 800 ίππους. Το Rallycross έχει μία αγωνιστική απόσταση, που μπορεί πολύ εύκολα να καλυφθεί με την ισχύ μίας μπαταρίας», δήλωσε ο επικεφαλής στο αγωνιστικό τμήμα της Audi.

Μάλιστα, υπέρ της εν λόγω πρότασης είναι και η Volkswagen, με τον επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Φρανκ Γουέλς, να έχει τονίσει στο παρελθόν ότι «θα ήταν τέλειο για μας, αν το πρωτάθλημα γινόταν ηλεκτρικό».

Έτσι, φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπαίνουν σιγά-σιγά και στα μηχανοκίνητα σπορ, αφού ήδη έχουμε τη Formula E, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο άθλημα, τη στιγμή που η Formula1 έχει περάσει στην εποχή των υβριδικών V6 κινητήρων με τούρμπο.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η Audi λαμβάνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross με το S1, το οποίο τροφοδοτείται από έναν δίλιτρο κινητήρα με τέσσερις κυλίνδρους και 565 ίππους, με τον Ματίας Έκστρομ να οδηγεί την κούρσα στο πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!