Παράδεισος για το νέο Type R η “πράσινη κόλαση” (vid+pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Παράδεισος για το νέο Type R η “πράσινη κόλαση” (vid+pics)
Η κορυφαία έκδοση της 10ης γενιάς του Honda Civic επέστρεψε στο Νίρμπουργκρινγκ πραγματοποιώντας νέο ρεκόρ γύρου, για αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση εμπρός.

Ο ταχύτερος γύρος στο θρυλικό βόρειο τμήμα των 20,8 χιλιομέτρων της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ, γνωστού και ως «πράσινη κόλαση» λόγω της δυσκολίας της και της συνύπαρξής της με ένα πυκνό δάσος, θεωρείται το απόλυτο επίτευγμα για κάθε σπορ αυτοκίνητο.

Το Honda Civic Type R, που βασίζεται στη 10η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας, επέστρεψε λοιπόν στο Ring όπου και πήρε εκ νέου το στέμμα του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Live Στοίχημα σε NBA & Bundesliga με Live Stream στη Novibet (21+).

Μέχρι τις 3 Απριλίου του 2017, ο επίζηλος τίτλος είχε περάσει στα χέρια της ειδικής έκδοσης του VW Golf GTi, με την ονομασία Clubsport S, της οποίας το χρόνο μείωσε κατά 5,41 δλ. το νέο Honda Civic Type R, επιτυγχάνοντας 7 λεπτά και 43.8 δλ.

Με μειωμένο βάρος στα 1.366 κιλά, βελτιωμένη αεροδυναμική, πιο στιβαρό κατά 16% αμάξωμα, νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, μεγαλύτερα μετατρόχιο και πιο μεγάλο μεταξόνιο, το νέο Civic Type R κατάφερε την εξαιρετική αυτή επίδοση, διατηρώντας το δίλιτρο turbo κινητήρα που αποδίδει 320 ίππους ισχύος και 400 Nm ροπής. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με τις πιο κοντές σχέσεις συνέβαλε και αυτό στην επιτυχία, που περιμένει απάντηση. Η οποία ωστόσο δεν φαίνεται να έρχεται άμεσα, καθώς ο χρόνος είναι εντυπωσιακά χαμηλός.

Για να έχετε μια εικόνα, ο χρόνος του Civic Type R είναι μικρότερος αυτού πολλών supercar της περασμένης δεκαετίας, όπως του Audi R8 και της Lamborghini Gallardo.

Την ίδια στιγμή, οι κορυφαίες εκδόσεις των συμπαγών πεντάθυρων μοντέλων της κατηγορίας C δεν είναι πλέον το ίδιο προσιτές όπως στο παρελθόν. Με την ισχύ τους να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους 300 ίππους, με σοφιστικέ συστήματα τετρακίνησης και πολύ προηγμένες αεροδυναμικές λύσεις, το κόστος τους έχει ξεφύγει πέραν των 50.000€, με αποτέλεσμα να «φλερτάρουν» αυτό των αμιγώς σπορ αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα των Porsche 718 Boxster και Cayman.

Στα δύο video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε ολόκληρο το γύρο που χάρισε στο Civic Type R την κορυφή ανάμεσα στα προσθιοκίνητα hatchback, καθώς και τη σύγκριση με τον πρόγονό του στην πίστα. Δηλαδή σε ποια σημεία και γιατί είναι σημαντικά ταχύτερο. Απολαύστε.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!