Συλλεκτική και σκληροπυρηνική Lotus (vid+pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Συλλεκτική και σκληροπυρηνική Lotus (vid+pics)
H Exige 380 Cup θα παραχθεί σε μόλις 60 αντίτυπα με κόστος λίγο πάνω από 100.000€ και θα είναι ένα «αγωνιστικό δρόμου».

Χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις στην άνεση, η νέα έκδοση της Exige έχει ως στόχο την απόλαυση στην πίστα. Σύμφωνα με την εταιρεία, θα είναι «η πιο γρήγορη Exige προς, μέσα και από την πίστα».

Το βασικό συστατικό των εκρηκτικών επιδόσεων της πιο ακραίας εκδοχής έκδοσης δρόμου της Exige δεν είναι όπως πολλοί θα νομίζουν η ισχύς των 380 ίππων του V6 κινητήρα turbo των 3,5 λίτρων, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο και μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς, μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Μοναδικές Στοιχηματικές Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις & Η Καλύτερη Εξυπηρέτηση (21+)!

Σήμερα, ακόμα και πεντάθυρα οικογενειακά μοντέλα έχουν κορυφαίες εκδόσεις αντίστοιχων ίππων. Αυτό που καθιστά την Exige 380 Cup πραγματικό «φονέα supercars», όπως υποστηρίζει η Lotus, είναι το χαμηλό βάρος. Χάρη στη χρήση ενός πλαισίου από αλουμίνιο και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, η ειδική Exige ζυγίζει πλέον μόλις 1.057 κιλά, έναντι των 1.110 της έκδοσης Sport, στην οποία βασίζεται.

Η εντατική δίαιτα συνδυάζεται με μια ευρεία αεροδυναμική αναβάθμιση, η οποία εξασφαλίζει 200 κιλά κάθετης δύναμης στις μεγάλες ταχύτητες, κάνοντας την Exige Cup να κολλάει στην άσφαλτο και να είναι ιδιαίτερα απολαυστική και σταθερή στις στροφές υψηλών ταχυτήτων.

Το πολύ χαμηλό βάρος λοιπόν είναι αυτό που τις επιτρέπει, παρά τη λογική ισχύ, να έχει επιδόσεις supercar, δηλαδή επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική ταχύτητα 282 χλμ./ώρα.

Σε σχέση με τις απλές Exige η Cup διαθέτει επιπλέον ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όπου ο οδηγός μπορεί να επέμβει τόσο στην απόσβεση των αμορτισέρ, όσο και στην σκληρότητα των αντιστρεπτικών δοκών. Επιπρόσθετα, το ESP έχει τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις και απενεργοποιείται, ενώ όταν βρίσκεται εκτός, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης των τροχών έχει επίσης τη δυνατότητα ρύθμισης ώστε να επιτρέπει την ολίσθησή τους σε ποσοστό από 1% έως και 12%.

Η τιμή της στη Γερμανία ανέρχεται στις 109.900€ με ΦΠΑ και, όπως ήδη αναφέρθηκε, μόλις 60 θα παραχθούν. Επίσης, μέσω του προγράμματος Lotus Exclusive, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα στους αγοραστές της ειδικής αυτής έκδοσης να προσωποποιήσουν βάσει των αναγκών τους τον εξοπλισμό, τα χρώματα και τα υλικά του εσωτερικού, βάζοντας, προφανώς, ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!