Tι αλλάζει στο νέο VW Polo;

Πέτρος Πιτσίνης
Tι αλλάζει στο νέο VW Polo;
Το VW Polo έκτης γενιάς δοκιμάζεται σκληρά στη Νότια Αφρική ενόψει του λανσαρίσματός του το φθινόπωρο. Το gazzetta.gr αποκαλύπτει τις σημαντικότερες αλλαγές του!
Εδώ και χρόνια αποτελεί το VW Polo ένα από τα best seller της κατηγορίας supermini, η οποία είναι και η δημοφιλέστερη της ελληνικής αγοράς. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός δεν κοιμάται και το γερμανικό μοντέλο απειλείται από αντιπάλους, όπως το Ford Fiesta, το Toyota Yaris ή το Renault Clio. Οι άνθρωποι της VW πιστεύουν πάντως, ότι το Polo επόμενης γενιάς θα απογειώσει τις πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου, επειδή θα είναι αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα. Αυτή την εποχή δοκιμάζεται καμουφλαρισμένο το γερμανικό best seller έκτης γενιάς σε σκληρές συνθήκες στη Νότια Αφρική, ενώ τα αποκαλυπτήριά του θα γίνουν επίσημα τον Σεπτέμβριο στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και αμέσως μετά θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ας δούμε όμως τις σημαντικότερες αλλαγές του νέου VW Polo σε σχέση με το σημερινό.
Design, διαστάσεις, άνεση
Η VW εφαρμόζει και στο νέο Polo τη δοκιμασμένη συνταγή της σχεδιαστικής μετεξέλιξης, που έχει σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία και στο Golf. Το design του Polo έκτης γενιάς δεν θα διαφοροποιείται λοιπόν αισθητά από το αντίστοιχο του σημερινού μοντέλου, όμως το αυτοκίνητο θα βασίζεται πλέον στο πάτωμα MQB, που εγγυάται μεγαλύτερη ευελιξία και υψηλότερη ακαμψία. Επίσης, έχει αυξηθεί το μήκος του μεταξόνιου και των μετατρόχιων για μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση, κυρίως των πίσω επιβατών, ενώ θα διευρυνθεί και ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ και θα ανέλθει σε περίπου 350 λίτρα αντί 280 σήμερα. Θα υπάρξει επίσης αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, καθώς το μήκος του νέου Polo θα είναι 4,05 μ., ενώ του σημερινού περιορίζεται στα 3,97 μ. Εξάλλου το πλάτος θα φτάνει τα 1,75 μ. αντί 1,68 μ. σήμερα και το ύψος θα παραμείνει ουσιαστικά αμετάβλητο στα 1,45 μ.
Τεχνολογία, συστήματα υποστήριξης
To δημοφιλές supermini θα πραγματοποιήσει -σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία- ένα τεχνολογικό άλμα, που θα το φέρει στην κορυφή της κατηγορίας του. Συγκεκριμένα θα εφοδιαστεί σχεδόν με όλα τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, που προβλέπονται και στο μεγαλύτερο Golf, ενώ θα προσφέρει υψηλότατα επίπεδα συνδεσιμότητας. Οι άνθρωποι της Volkswagen τονίζουν, ότι κανένα άλλο supermini δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί πλέον το επόμενο Polo σε αυτούς τους τομείς.
Kινητήρες, σαζμάν, αίσθηση οδήγησης
Όλα περιστρέφονται γύρω από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου. Θα υπάρξουν δύο ατμοσφαιρικές εκδοχές 65 και 75 ίππων και ισάριθμες υπερτροφοδοτούμενες turbo με 95 και 115 άλογα. Για γρηγορότερες επιδόσεις θα φροντίζουν οι εκδόσεις με τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI των 150 ή των 200 ίππων. Ειδικότερα ο βενζινοκινητήρας των 115 ίππων θα κάνει δύσκολη τη ζωή των δύο πετρελαιοκινητήρων 1.6 TDI με 80 και 95 άλογα, επειδή συνδυάζει τις σπιρτόζες επιδόσεις με μία χαμηλή μέση κατανάλωση της τάξης των 4,7 λίτρων αμόλυβδης ανά 100 χλμ.
Νέες εκδόσεις
Η γκάμα του VW Polo της επόμενης γενιάς θα εμπλουτιστεί με αρκετές νέες εκδόσεις, ώστε να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Συγκεκριμένα, θα υπάρξει αργότερα και έκδοση SUV/Crossover, αλλά και πιο σπορτίφ εκδοχές, όπως το Polo GT με τον βενζινοκινητήρα των 150 ίππων και το Polo GTI με τον αντίστοιχο κινητήρα των 200 ίππων.
Tιμές, εξοπλισμοί
Το μοντέλο νέας γενιάς θα κοστίζει όσο το σημερινό, καθώς οι τιμές του θα μείνουν περίπου στα ίδια επίπεδα. Μάλιστα, η VW υποστηρίζει ότι θα γίνει επί της ουσίας φτηνότερο, αν συνυπολογίσουμε τα αναβαθμισμένα επίπεδα εξοπλισμού του. Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε, ότι θα ξεκινά από περίπου 12.000 ευρώ, ενώ τα VW Polo 1.0 TSI των 115 ίππων θα κοστίζουν στις πλούσιες εκδόσεις γύρω στις 19.000 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!