Grandland X: Το μεγαλύτερο crossover της Opel (pics)

Gazzetta team
Grandland X: Το μεγαλύτερο crossover της Opel (pics)
Η Opel, σε συνεργασία με την αδερφική Vauxhall, παρουσίασε στη Σανγκάη το μεγαλύτερο crossover της, που είναι το Grandland X.

Μετά την επιστροφή της σε ευρωπαϊκό έδαφος, αφού πουλήθηκε στην PSA, η Opel επανήλθε μ' ένα ξεχωριστό SUV, το οποίο αναμένεται να κάνει τη διαφορά για τη γερμανική φίρμα. Η παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου έγινε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σανγκάης, σε συνεργασία με την αδερφική Vauxhall, που της πρόσφερε μερικά από τα στοιχεία της.

Για την ακρίβεια, το Grandland X χαρακτηρίζουν η μεγάλη μάσκα με στοιχεία χρωμίου και τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, που έχουν ιδιαίτερη σχεδίαση. Επίσης, διακρίνονται οι γραμμές στο καπό και στο πλαϊνό μέρος, η αεροτομή και το διπλό σύστημα εξάτμισης στο πίσω μέρος, που προσφέρουν δυναμισμό στο νεοεισερχόμενο μοντέλο της Opel.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες του, η εταιρεία θα δώσει περαιτέρω πληροφορίες τον Οκτώβριο, όταν θα πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίαση του Grandland X στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Από εκεί και πέρα, οι διαστάσεις του είναι 4,477 χιλιοστά μήκος, 1,844 χιλιοστά πλάτος και 1,636 χιλιοστά ύψος, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2,675 χιλιοστά.

Έτσι, είναι το μεγαλύτερο crossover της Opel, καθώς ξεπερνάει κατά 200 χιλιοστά τα Mokka X και Crossland X. Στο εσωτερικό του συναντάμε πέντε καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και ασύρματο φορτιστή για smartphone, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 514 λίτρα, που αυξάνεται στα 1652 με το πέσιμο των πίσω καθισμάτων.

Ακόμη, η Vauxhall έχει φροντίσει για την ασφάλεια του Grandland X, καθώς συμπεριλαμβάνει το αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης (Automatic Emergency Braking), την υποβοήθηση παρκαρίσματος (Advanced Park Assist), τον συναγερμό επαγρύπνησης του οδηγού (Driver Drowsiness Alert) και το ενεργό cruise control (Adaptive Cruise Control) με αναγνώριση πεζών.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το Grandland X θα είναι ενισχυμένο με το Grip Control, το οποίο θα έχει πέντε προγράμματα οδήγησης (driving modes), ώστε να μεταφέρει τη ροπή σε όποιον τροχό αναγνωρίζει ότι μπορεί να τη διαχειριστεί, τη στιγμή που το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα δίνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!