Εκκεντρικό και καινοτόμο το νέο SUV της Citroen (vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Εκκεντρικό και καινοτόμο το νέο SUV της Citroen (vid)
Δεν είναι μόνο η αισθητική που προκαλεί στο C5 Aircorss αλλά και η τεχνολογία της ανάρτησης, που φέρνει νέα δεδομένα άνεση στην κατηγορία.

Η επίσημη αποκάλυψη του νέου μεσαίου SUV της Citroen στην έκθεση της Σανγκάης στην Κίνα, συνοδεύτηκε από μερικές νέες τεχνολογίες, που θα επαναφέρουν τη μάρκα στο δρόμο της καινοτομίας και της μοναδικότητας του παρελθόντος.

Το C5 Aircross έχει ένα αμάξωμα με μήκος 4,5 μέτρα και πλάτος 1,84, το οποίο διαθέτει το μεγαλύτερο, επίσης, στην κατηγορία του μεταξόνιο, 2,73 μέτρα. Οι αισθητικές καινοτομίες όπως καμπύλη πίσω κολώνα της οροφής, τα χαμηλά τοποθετημένα aibumbs, η γλυπτή μάσκα, τα φώτα που είναι τοποθετημένα σε δύο επίπεδα και τέλος οι μεγάλοι τροχοί που θα ξεκινούν από τις 17 και θα φτάνουν έως τις 19 ίντσες, συνθέτουν ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερα κομψό σύνολο.

Μοναδικές Στοιχηματικές Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις & Η Καλύτερη Εξυπηρέτηση (21+)!

Όμως το C5 Aircross δεν θα βασίζεται μόνο στην ευρυχωρία και στην αισθητική του για να θέλξει το κοινό. Μια εντελώς νέα ανάρτηση, για την οποία έχουν κατατεθεί 20 διεθνείς πατέντες, επαναφέρει τη μάρκα στην κατηγορία άνεσης «μαγικό χαλί» που χαρακτήριζε τα πάλαι ποτέ μοντέλα της με τις υδραυλικές αναρτήσεις.

Οι τελευταίες ήταν πολύπλοκες, ακριβές και πιο βαριές από τις συμβατικές και έτσι δεν προκρίθηκαν για το C5 Aircross, στο οποίο όμως τοποθετήθηκε μια καινοτόμα διάταξη αμορτισέρ, με την ονομασία Progressive Hydraulic Cushions. Αυτά αναλαμβάνουν να μειώσουν το φαινόμενο της απότομης αλλαγής των χαρακτηριστικών απόσβεσης τόσο σε συμπίεση, όσο και σε επαναφορά. Σύμφωνα με την Citroen, το νέο της μοντέλο είναι το πιο άνετο SUV που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην κατηγορία.

Ταυτόχρονα, το C5 Aircross θα είναι το πρώτο βενζινοκίνητο, υβριδικό, επαναφορτιζόμενο μοντέλο της μάρκας (PHEV), με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον εμπρός, που θα υποβοηθούν τον συμβατικό εσωτερικής καύσης. Το υβριδικό C5 Aircross θα έχει συνολική ισχύ 300 ίππων, όντας το πιο ισχυρό Citroen και φυσικά τετρακίνηση. Παράλληλα, η κίνησή του ως αμιγώς ηλεκτρικό μηδενικών ρύπων θα μπορεί να επιτευχθεί για απόσταση περίπου 60 χιλιομέτρων μετά από μια πλήρη φόρτιση.

Οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου που θα έχουν τους γνωστούς κινητήρες PureTech και BlueHDi βενζίνης και diesel αντίστοιχα, θα έχουν κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς με την αρωγή του γνωστού συστήματος Grip Control που αναλαμβάνει να βελτιώσει την πρόσφυση σε αντίξοες συνθήκες.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα συντελεστεί μια ακόμα μικρή «επανάσταση», καθώς θα υιοθετηθεί ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’, ευγενική χορηγία από το Peugeot 3008, που θα επικουρείται από μια επίσης ψηφιακή οθόνη 8’’ στο κέντρο του ταμπλό, που θα αποτελεί το κέντρο ελέγχου του προηγμένου συστήματος multimedia.

Όλα τα παραπάνω θα συνοδεύονται από τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως Ενεργή Αυτόματη Πέδηση, Ενεργή Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας και Διατήρηση Σταθερής Ταχύτητας με Αυτόματη Προσαρμογή στα εμπρός κινούμενα οχήματα.

Την κορυφαία άνεση του εσωτερικού θα εξασφαλίζουν επίσης ένα προηγμένο σύστημα καθαρισμού και βελτίωσης της ποιότητας του αέρα, θερμαινόμενα, αεριζόμενα και με σύστημα μασάζ εμπρός καθίσματα, καθώς και μια μεγάλη πανοραμική, γυάλινη οροφή.

Το C5 Aircross δείχνει εξαιρετικά ενδιαφέρον και σίγουρα θα στείλει πολλούς ανταγωνιστές του για αλλαγή μοντέλου ή ανανέωση, ωστόσο θα καθυστερήσει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, οι οποίες δεν θα ξεκινήσουν πριν το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!