Το σκέφτεται η Mercedes για «team orders»

Γιώργος Βαρίνος
Το σκέφτεται η Mercedes για «team orders»
H Mercedes παραδέχεται πως μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσει την προσέγγισή της στις οδηγίες της ομάδας προς τους οδηγούς της, στον απόηχο της τελευταίας νίκης της Ferrari.

Ο Τότο Βόλφ είναι προβληματισμένος. Σκέφτεται πως αν δεν καθυστερούσαν να δώσουν οδηγία στον Μπότας να δώσει την θέση του στον Χάμιλτον, ίσως να είχε καταφέρει ο Βρετανός να είχε απειλήσει πραγματικά τον Φέτελ.

Λαμβάνοντας υπόψη τη δεύτερη νίκη του Φέτελ, η Mercedes αντιμετωπίζει μια διαφορετική πραγματικότητα. Πως είναι σε μια πολύ διαφορετική κατάσταση τίτλου φέτος.

Παίξε νόμιμα στοίχημα από υπολογιστή ή κινητό με μεγάλες αποδόσεις (21+).

Αν και πριν την εκκίνηση του πρωταθλήματος η Mercedes διαφήμιζε την διασφάλιση της ισότητας μεταξύ των δύο οδηγών της, η σοβαρή απειλή του Φέτελ και εμπρός στον κίνδυνο να χάσουν το πρωτάθλημα, επειδή ο Χάμιλτον και ο Μπότας θα μάχονται ο ένας τον άλλο, σημαίνει πως η Mercedes σκέφτεται να επαναφέρει τις γνωστές «team orders» που τόσο μισούν οι μη πρωτοκλασάτοι πιλότοι.

Ο ίδιος ο Βόλφ προέβει σε δηλώσεις: «Δεν μας αρέσει καθόλου και έχουμε σταματήσει να το κάνουμε 2 χρόνια τώρα, αλλά η κατάσταση φέτος είναι διαφορετική, γι 'αυτό χρειάζεται μια σωστή ανάλυση του που βρισκόμαστε και του τι πρέπει να κάνουμε. Θέλαμε να δώσουμε ίσες ευκαιρίες στην αρχή του αγώνα, νομίζω ότι το οφείλαμε στους οδηγούς. Αλλά τελικά δώσαμε οδηγίες γιατί ο Βάλτερι αντιμετώπιζε πρόβλημα και ο Λιούις ήταν πιο γρήγορος. Ήταν η μόνη δυνατότητα να κερδίσει ο Λιούις τον αγώνα.»
Ο Βόλφ είπε επίσης πως αυτό δεν θα είναι πάντα εύκολο να συμβεί (να δοθούν team orders) καθώς οι διαφορετικές στρατηγικές μπορεί να τοποθετήσουν κάποιο άλλο μονοθέσιο ανάμεσά τους και έτσι θα πρέπει να αποφασίσει να καταστρέψει τον αγώνα του οδηγού που θα είναι πίσω στους βαθμούς, καθαρά για βαθμοθηρικούς λόγους προς όφελος του οδηγού που έχει ελπίδες να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Επίσης σημείωσε πως όπως δείχνει η κατάσταση, η Mercedes είναι ελαφρά ταχύτερη στον ένα γύρο, αλλά η Ferrari διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά της κατά την διάρκεια του αγώνα, έτσι πιστεύει πως θα έχουμε αμφίρροπο πρωτάθλημα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!