Ένας πραγματικός... δαίμονας! (vids & pics)

Gazzetta team
Ένας πραγματικός... δαίμονας! (vids & pics)
Όπως αναμενόταν, το Dodge Challenger SRT Demon είναι ένας πραγματικός... δαίμονας με 840 ίππους και το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής σε επιτάχυνση παγκοσμίως.

Στο... φως έφερε το νέο Challenger SRT Demon η Dodge στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Αυτό αναμενόταν να είναι... δαίμονας και δε μας διέψευσε, καθώς οι επιδόσεις του δεν είναι απλά εξαιρετικές, αλλά γράφουν ρεκόρ. Πιο συγκεκριμένα, ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 6.2 λίτρων αποδίδει 840 ίππους, τη στιγμή που επιταχύνει από στάση σε 96 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δεύτερα.

Μάλιστα, βγάζει το 1/4 του μιλίου σε μόλις 9,65 δεύτερα με ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, ώστε να μπει στο βιβλίο ρεκόρ Γκίνες. Έτσι, αποτελεί το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο σε επιτάχυνση, ενώ παράγει 1,8 G κατά τη διάρκεια αυτής. Μη βιάζεστε, όμως, έχει κι άλλα!

Η τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου υπερτροφοδότη 2.7 λίτρων έχει αυξήσει την απόδοση στους 840 ίππους από τους 707 του Hellcat, ώστε να σηκώνει μεγαλύτερη πίεση με τη βοήθεια των νέων πιστονιών, των νέων βαλβίδων, και των τριών εισαγωγών αέρα από το καπό, τους προβολείς και τους θόλους.

Επίσης, το όριο περιστροφής του κινητήρα έχει αυξηθεί από τις 6200 στις 6500 στροφές ανά λεπτό, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους και θα τρέχει με βενζίνη 100+ οκτανίων για τη μέγιστη απόδοση.

 

Βέβαια, υπάρχουν δύο κλειδιά, το ένα κάνει τον κινητήρα να αποδίδει 500 ίππους και το άλλο, που είναι κόκκινο, τον ανεβάζει στους 808 ίππους με βενζίνη 91 οκτανίων, ώστε με τον συνδυασμό με τη μονάδα ελέγχου να ελευθερώνονται και οι 840 ίπποι.

Από εκεί και πέρα, διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων TorqueFlite 8HP90 8 σχέσεων και συνάμα έχει σύστημα εκκίνησης, το οποίο ελέγχει την ροπή του κινητήρα, προκειμένου να γίνονται αστραπιαία οι εκκινήσεις δίχως σπινιαρίσματα.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα drag ελαστικά Nitto προσφέρουν δύναμη κατά την εκκίνηση 40% πάνω από το Hellcat. Ακόμη, ο... δαίμονας της Dodge είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με σύστημα TransBrake, το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από αγωνιστικά dragster.

Αυτό κλειδώνει τον άξονα εξόδου του αυτόματου κιβωτίου, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρείται σταματημένο μέχρι την εκκίνηση, γεγονός που μπορεί να φέρει όφελος κατά 30% στον χρόνο αντίδρασης σε σύγκριση με τη χρήση των φρένων. Επιπλέον, ήταν γνωστό ότι το SRT Demon θα ζυγίζει περίπου 91 κιλά λιγότερο από το Hellcat.

Αυτός ο στόχος επετεύχθη μέσω της αφαίρεσης του καθίσματος του συνοδηγού και των πίσω καθισμάτων (κάθισμα έχει μόνο ένα, αυτό του οδηγού), 16 ηχείων, καθώς έχουν μείνει μόλις δύο, της ρεζέρβας και της επένδυσης στο πορτμπαγκάζ. Άλλωστε, η Dodge ήθελε να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος, ώστε να αυξηθούν και οι επιδόσεις.

Όσον αφορά το εσωτερικό του, διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη 8,4 ιντσών με γραφήματα για την ιπποδύναμη, τη ροπή, την οριζόντια και την πλευρική επιτάχυνση, τη θερμοκρασία του κινητήρα, τη θερμοκρασία λαδιού, την πίεση, τα βολτ της μπαταρίας, την αναλογία καυσίμου αέρα, τη θερμοκρασία εισαγωγής αέρα και του συστήματος ψύξης intercooler, καθώς και τους χρόνους επιτάχυνσης από στάση σε 160 χλμ./ώρα και στο 1/4 του μιλίου.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει το προσεχές καλοκαίρι, με 3000 κομμάτια να διατίθενται στις ΗΠΑ και άλλα 300 στον Καναδά, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!