Γιατί έγινε το νέο Ford Kuga ελκυστικότερο

Πέτρος Πιτσίνης
Γιατί έγινε το νέο Ford Kuga ελκυστικότερο
Το νέο SUV της Ford διατηρεί το αιχμηρό look του, παραμένει ιδιαίτερα άνετο και ευχάριστο στον δρόμο, ενώ με τον οικονομικό πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων αποκτά μεγαλύτερη γοητεία.

Μόλις από την πρώτη γενιά, το Ford Kuga έδειξε ότι ξεχωρίζει σε σχέση με τα υπόλοιπα SUV της αγοράς, ωστόσο οι ισχυροί κινητήρες (2λιτρος και 2,5 λίτρων) ήταν απαγορευτικοί για τα ελληνικά δεδομένα. Αργότερα, η εταιρεία με σήμα το μπλε οβάλ διέθετε έναν δυνατό βενζινοκινητήρα 1.6, ενώ σήμερα ήρθε η στιγμή που κάτω από το νέο Kuga συναντάμε ένα... δελεαστικό πετρελαιοκινητήρα TDCi 1,5 λίτρων 120 ίππων και 270 Nm ροπής.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το νέο Kuga κρατάει το αιχμηρό του look με την μεγάλη εξάγωνη μάσκα στο εμπρός μέρος, χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων Ford. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα δείχνουν ένα πιο επιβλητικό ύφος, ενώ διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά από το μεγαλύτερο Edge. Στο πίσω μέρος υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία ενισχύουν την καλή αισθητική του μοντέλου. Οι διαστάσεις του έχουν μείνει ίδιες με την απερχόμενη γενιά και συγκεκριμένα είναι 4,53 μέτρα μήκος, 1,84 μέτρα πλάτος και 1,7 μέτρα ύψος. Το μεταξόνιο είναι 2,69 μέτρα, κάτι που μαρτυρά την ευρυχωρία της καμπίνας.

Το εσωτερικό μπορεί και φιλοξενεί άνετα 5 επιβάτες, ενώ ενδιαφέρον προκαλεί η ρύθμιση κλίσης που διατίθεται για τα πίσω καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών είναι 456 λίτρα, ενώ στην περίπτωση αναδίπλωσης της τελευταίας σειράς καθισμάτων, η τιμή εκτοξεύεται στα 1.603 λίτρα. Η ποιότητα είναι κάτι που θα σε κερδίσει, μιας και έχει μαλακά πλαστικά και καλή συναρμογή. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή, αλλά ταυτόχρονα άνετη. Νέο είναι και το σύστημα SYNC3, που είναι 10 φορές πιο γρήγορο σε σχέση με το προηγούμενο λογισμικό. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει μια οθόνη αφής 8 ιντσών, απ΄ όπου μπορεί κανείς να διαβάσει τα μηνύματα του ή να χρησιμοποιήσει τους χάρτες πλοήγησης. Φυσικά υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με συστήματα Android Auto και Apple CarPlay, ενώ δωρεάν προσφέρεται η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης.

Ο 1.500άρης diesel κινητήρας έχει ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς, ενώ παρέχει ικανοποιητικές επιδόσεις για ένα SUV με βάρος 1.591 κιλά. Συγκεκριμένα, η μέγιστη ροπή εμφανίζεται από τις 1.500 σ.α.λ. και μπορεί σε 12,7 δευτερόλεπτα να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Ο πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με κλιμάκωση που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την απόδοση του μοτέρ. Όσον αφορά την κατανάλωση, το εργοστάσιο ανακοινώνει 4,4 λτ./100 χλμ., αλλά πρακτικά το μεσαίο SUV δεν ξεπερνάει τα 7 λίτρα στον μεικτό κύκλο. Η τιμή της βασικής έκδοσης Βusiness με τον μικρό diesel κινητήρα ξεκινάει από τα 25.840 ευρώ και βέβαια ανεβαίνει στις πλουσιότερες εκδόσεις ST-Line.

Το νέο Ford Kuga θα παίξει σημαντικό ρόλο στην κατηγορία του, καθώς η ελκυστική του σιλουέτα και ο μικρός -σε κυβικά- κινητήρας είναι αυτό που χρειαζόταν για να τονώσει το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών.

Ford Kuga 1.5 TDCi 2X4

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας, 1.499 κ.εκ., μεγίστη ισχύς 120 ίπποι, μεγίστη ροπή στρέψης 270 Nm, κιβώτιο έξι σχέσεων, μετάδοση κίνησης εμπρός, όγκος χώρου αποσκευών 456 έως 1.603 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.530/1.840/1.700 χιλιοστά.

Επιδόσεις

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 12,7’’, τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα πετρέλαιο κίνησης ανά 100 χλμ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!