Επανάσταση στις μοτοσικλέτες από την BMW

Πέτρος Πιτσίνης
Επανάσταση στις μοτοσικλέτες από την BMW
Υποδεχτείτε την BMW R 1200 GS xDrive Hybrid, την πρώτη υβριδική και δικίνητη μοτοσικλέτα ευρείας παραγωγής.

Η γερμανική εταιρεία που τόλμησε να φέρει το εναλλακτικό σύστημα εμπρός ανάρτησης Telelever στην παραγωγή καινοτομεί για μια ακόμα φορά, αλλάζοντας μια για πάντα το χαρακτήρα και προικίζοντας τις μοτοσικλέτες τουρισμού με δυνατότητες άγνωστες μέχρι σήμερα.

Η γνωστή μας R 1200 GS θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες και ως xDrive Hybrid. Σε αυτή την έκδοσή της, πέρα από το δικύλινδρο επίπεδο κινητήρα με τους αντικριστούς κυλίνδρους, θα διαθέτει και ένα ηλεκτρικό κινητήρα στο κέντρο τους εμπρός τροχούς, ο οποίος θα λειτουργεί και ως γεννήτρια: όταν δεν δίνει κίνηση, θα παράγει ενέργεια.

Η τελευταία αποθηκεύεται σε μια συστοιχία μπαταριών που τροφοδοτούν τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η εμπλοκή του ελέγχεται τόσο αυτόματα, μέσω του προγράμματος οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός, όσο και χειροκίνητα από τον τελευταίο όταν θέλει πλήρη ισχύ επιτάχυνσης ή έχει σκοπό να κινηθεί σε ιδιαίτερα δύσβατα εδάφη.

Με τη βοήθεια του ηλεκτρικού κινητήρα των 45 ίππων η συνδυασμένη ισχύς της νέας BMW R 1200 GS xDrive Hybrid ανέρχεται στο εντυπωσιακό νούμερο των 170 ίππων, με τους 125 να παράγονται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με την BMW, η R 1200 GS xDrive Hybrid απογειώνει τις ικανότητες κίνησης που γνωρίζαμε ότι μπορεί να προσφέρει μια μοτοσικλέτα. Πλέον η παχιά άμμος, το χιόνι αλλά ακόμα και ο πάγος –με τα συστήματα πρόσφυσης που ούτως ή άλλως διαθέτει για τον πίσω τροχό ήδη η GS- δεν αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες.

Ο οδηγός, σε συνδυασμό με λάστιχα προδιαγραφών M+S υψηλών ταχυτήτων, θα μπορεί να ταξιδέψει ακόμα και με θερμοκρασίες -25 βαθμών.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο παρελθόν αρκετές εταιρείες, όπως η Honda και η Yamaha έχουν πειραματιστεί με συστήματα μετάδοσης 2Χ2 για μοτοσικλέτες, κυρίως σε αγωνιστικές κατασκευές. Ποτέ όμως κανένα από αυτά δεν πέρασε σε ευρεία παραγωγή. Ωστόσο η πρόοδος των ηλεκτρονικών και των ηλεκτρικών κινητήρων, δίνει τώρα το πρώτο δείγμα γραφής μιας 2Χ2 μοτοσικλέτας ευρείας παραγωγής.

Η νέα επαναστατική BMW R 1200 GS xDrive Hybrid θα διατίθεται με μιας νέας γενιάς νέο εμπρός ελαστικό, το οποίο πλέον δεν θα είναι παθητικό αλλά ενεργητικό, καθώς θα μεταφέρει ισχύ. Έτσι αλλάζει εντελώς η σχεδίασή του.

Η BMW R 1200 GS xDrive Hybrid είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπη στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2017, όχι όμως στην τελική μορφή της που βλέπουμε σήμερα.Αυτό που ελπίζουμε, είναι η ημερομηνία δημοσίευσης να μην έχει σχέση με πρωταπριλιάτικο αστείο. Ακόμα και εμείς πάντως, δεν το έχουμε ξεκαθαρίσει απόλυτα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!