Γιατί η Mercedes φρέναρε τον Χάμιλτον;

Gazzetta team
Γιατί η Mercedes φρέναρε τον Χάμιλτον;
Ο Τότο Βολφ εξήγησε γιατί η Mercedes έδωσε εντολή, ώστε να κρατηθεί πίσω ο Λιούις Χάμιλτον και να μην κυνηγήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ για τη νίκη.

Θα μπορούσε ο Λιούις Χάμιλτον να κυνηγήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ για τη νίκη, όταν ο Γερμανός πέρασε μπροστά; Η απάντηση είναι καταφατική σε αυτή την περίπτωση, όμως η Mercedes έδωσε εντολή στον Βρετανό να μείνει πίσω και να μην επιχειρήσει κάτι τέτοιο, με τον Τότο Βολφ να εξηγεί γιατί έγινε αυτό.

Ο λόγος ήταν ότι υπό νορμάλ συνθήκες θα ήταν δύσκολη μία ενδεχόμενη προσπέραση, με αποτέλεσμα να πιεστεί παραπάνω ο κινητήρας των «ασημί βελών» και να καταπονηθεί ενόψει των προσεχών Γκραν Πρι. «Εμείς είπαμε στον Λιούις (Χάμιλτον) να κόψει ταχύτητα, όταν έγινε ξεκάθαρο ότι δεν μπορούσε να νικήσει υπό νορμάλ συνθήκες επειδή είναι δύσκολες οι προσπεράσεις και ο Σεμπάστιαν (Φέτελ) ήταν αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά.

Προκειμένου να φυλάξει τον κινητήρα, δώσαμε εντολή να μείνει πίσω και τον πλησιάσε ο Μπότας», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της Mercedes. Άρα, προσέχει για να έχει η ομάδα του Μπράκλεϊ, καθώς είμαστε μόλις στον πρώτο αγώνα της σεζόν και θα παίξει μεγάλο ρόλο η εξέλιξη του κινητήρα και η χρήση του.

Από εκεί και πέρα, ο Βολφ αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι ο Χάμιλτον κρατήθηκε αρκετή ώρα πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν. «Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες άλλες χάνεις. Η Ferrari είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο, μας πίεσε από την αρχή και εκεί το χάσαμε. Δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά.

Είδατε πόσο κοντά βγήκαμε πίσω από τον Φέτελ, όμως κρατηθήκαμε πίσω από τον Φερστάπεν. Έδινε μάχη για θέση και έτσι είναι οι αγώνες. Ξέραμε ότι θα βγαίναμε πίσω από τον Μαξ και τον Κίμι κι έτσι έγινε. Η Ferrari το έπαιξε πολύ καλά (το παιχνίδι). Είδαμε ότι η Ferrari ήταν μία πραγματική δύναμη στις δοκιμές και στις κατατακτήριες».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!