Ζωντάνεψε ξανά η Ferrari, κέρδισε ο Φέτελ!
Εκεί που... πονούσε φαίνεται ότι βελτιώθηκε σημαντικά η Ferrari, όσον αφορά τους αγώνες. Ο λόγος για τη στρατηγική της Scuderia, η οποία ήταν άψογη αυτή τη φορά και λειτούργησε στο έπακρο. Άπαντες έφυγαν καλά στην εκκίνηση και ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν άφηνε ούτε στιγμή τον Λιούις Χάμιλτον να... πάρει ανάσα.
Όμως, ο Βρετανός είχε θέμα με τα ελαστικά του, ώστε να κάνει το πιτ στοπ του μόλις στον 17ο γύρο. Από την πλευρά του, ο Γερμανός έκανε καλή διαχείριση και άντεξε να μείνει στην πίστα για πολύ περισσότερους γύρους, καθώς μπήκε στα πιτς στον 24ο. Μέχρι τότε είχε... χτίσει μία σημαντική διαφορά από τον Χάμιλτον, με αποτέλεσμα να διατηρήσει την πρώτη θέση.
Από εκεί κι έπειτα, ο Φέτελ ήταν στον δικό του αγώνα, άνοιγε συνεχώς τη διαφορά και άφησε τις δύο Mercedes να μάχονται για τη δεύτερη θέση. Σε αυτή την... εμφύλια μάχη ο Βαλτέρι Μπότας δεν τα παράτησε εύκολα και έκανε ό,τι μπορούσε για να απειλήσει τον Χάμιλτον δείχνοντας και πάλι πως θα αποτελέσει δύσκολος αντίπαλος.
Ωστόσο, στο τέλος έμεινε τρίτος, με τον τρις παγκόσμιο πρωταθλητή να τερματίζει δεύτερος. Στις πιο πίσω θέσεις ο Μαξ Φερστάπεν επιχείρησε να κυνηγήσει το κάτι παραπάνω στους τελευταίους γύρους, αλλά δεν κατάφερε κάτι περαιτέρω από την πέμπτη θέση, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να βλέπει την καρό σημαία από την τέταρτη θέση.
Από εκεί και πέρα, ακολούθησαν οι Φελίπε Μάσα, Σέρχιο Πέρεζ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Ντανιίλ Κβιάτ, με τον Εστεμπάν Οκόν να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Τέλος, να σημειωθεί ότι υπήρξαν πολλές εγκαταλείψεις, αφού τερμάτισαν 13 μονοθέσια και οι Φερνάντο Αλόνσο, Κέβιν Μάγκνουσεν, Λανς Στρολ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Μάρκους Έρικσον, Τζόλιον Πάλμερ, Ρομάν Γκροζάν τέθηκαν εκτός.
Έτσι, στη Ferrari ελπίζουν να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό και να πανηγυρίσουν κι άλλες νίκες μέσα στη σεζόν, αντί να μείνουν σε αυτή τη μία και να παρατήσουν το υπόλοιπο της σεζόν, όπως κάνουν τα τελευταία χρόνια.
Με το πέρας, λοιπόν, του Γκραν Πρι Αυστραλίας, το πρώτο 25άρι πήγε στον Φέτελ, με τον Χάμιλτον να ξεκινάει και φέτος τη σεζόν με 18 βαθμούς, τη στιγμή που ο Μπότας είναι στους 15. Στους κατασκευαστές η Ferrari έκανε ξεκίνημα με 37 έναντι 33 της Mercedes, με τη Red Bull να είναι πολύ πιο πίσω στους 10.
Όλα αυτά δείχνουν ότι θα έχουμε μία μάχη μεταξύ Ferrari και Mercedes για τον τίτλο, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα είδαμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, τη στιγμή που είναι η πρώτη φορά, μετά από πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, που βλέπουμε τη Scuderia στην πρώτη θέση.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Ferrari Νικητής
Χάμιλτον Mercedes +9.975
Μπότας Mercedes +11.250
Ραϊκόνεν Ferrari +22.393
Φερστάπεν Red Bull +28.827
Μάσα Williams +83.386
Πέρεζ Force India +1 γύρο
Σάινθ Toro Rosso +1 γύρο
Κβιάτ Toro Rosso +1 γύρο
Οκόν Force India +1 γύρο
Χούλκενμπεργκ Renault +1 γύρο
Τζιοβινάτσι Sauber +2 γύροι
Φαντόρν McLaren +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Αλόνσο McLaren 50ό γύρο
Μάγκνουσεν Haas 46ο γύρο
Στρολ Williams 40ό γύρο
Ρικιάρντο Red Bull 25ο γύρο
Έρικσον Sauber 21ο γύρο
Πάλμερ Renault 15ο γύρο
Γκροζάν Haas 13ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 25
Χάμιλτον 18
Μπότας 15
Ραϊκόνεν 12
Φερστάπεν 10
Μάσα 8
Πέρεζ 6
Σάινθ 4
Κβιάτ 2
Οκόν 1
Χούλκενμπεργκ 0
Τζιοβινάτσι 0
Φαντόρν 0
Αλόνσο 0
Μάγκνουσεν 0
Στρολ 0
Ρικιάρντο 0
Έρικσον 0
Πάλμερ 0
Γκροζάν 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Ferrari 37
Mercedes 33
Red Bull 10
Williams 8
Force India 7
Toro Rosso 6
Renault 0
Sauber 0
McLaren 0
Haas 0
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!