To VW Golf βάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα

Πέτρος Πιτσίνης
To VW Golf βάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα
Η Volkswagen αναβάθμισε το Golf, πρόσθεσε στη γκάμα του έναν νέο κινητήρα βενζίνης και το εφοδίασε με περισσότερα ψηφιακά συστήματα, ενώ κινείται και ημιαυτόνομα.

Σε μία ουσιαστική ανανέωση του Golf προχώρησε η VW. Το μοντέλο έβδομης γενιάς προσαρμόστηκε απόλυτα στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, απέκτησε πιο σύγχρονους και οικονομικούς βενζινοκινητήρες και εφοδιάζεται πλέον με συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Παρόλη την αναβάθμιση, το γερμανικό best seller έγινε…φτηνότερο στις βασικές εκδόσεις του, αν συνυπολογίσουμε την αξία του επιπρόσθετου εξοπλισμού τους σε σχέση με το απερχόμενο Golf.

Να αναφέρουμε χαρακτηριστικά, ότι οι τιμές του αναβαθμισμένου Golf ξεκινούν από 17.400 ευρώ στην πεντάπορτη βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TSI με 85 ίππους και από 20.200 ευρώ στην αντίστοιχη 1.0 TSI με 110 άλογα. Οι τρίθυρες εκδόσεις, που επιλέγει μόλις το 5% των πελατών στην κατηγορία compact κοστίζουν 950 ευρώ φτηνότερα, ενώ το Golf Variant (station wagon) 1.0 TSI των 110 ίππων αρχίζει από 21.250 ευρώ. Για τους οπαδούς του diesel προβλέπεται αρχικά μόνον η έκδοση 1.6 TDI με 115 ίππους και τιμές εκκίνησης από 21.700 ευρώ.

Οι προαναφερόμενες τιμές αφορούν στις βασικές εκδόσεις, οι οποίες είναι όμως αισθητά πλουσιότερες σε εξοπλισμό από τις προηγούμενες. Για παράδειγμα η βασική έκδοση Comfortline περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος City Emergency Brake με λειτουργία αναγνώρισης των πεζών, σύστημα διάγνωσης της κόπωσης του οδηγού, προσαρμοζόμενο σταθεροποιητή ταχύτητας Cruise Control, οθόνη αφής 6,5’’, ημιαυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και δερμάτινο τιμόνι με πολυχειριστήρια.

Υπάρχουν επίσης οι πιο αναβαθμισμένες εξοπλιστικές εκδόσεις Generation και Highline, ενώ τον Μάιο αναμένονται στη χώρα μας τα αναβαθμισμένα Golf με τον νέο βενζινοκινητήρα 1,5 ΤSI Evo, που αποδίδει 130 και 150 ίππους και θα αντικαταστήσει τον γνωστό μας 1.4 TSI. Κορυφαίων επιδόσεων θα είναι το νέο Golf GTI με 230 ίππους και 245 στην έκδοση Performance, ενώ προβλέπεται και γρήγορη πετρελαιοκίνητη έκδοση GTD δύο λίτρων και 184 άλογα.

Το Golf παραμένει το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του, που χρησιμοποιεί όλους τους τύπους του καυσίμου. Ετσι θα κυκλοφορήσει σταδιακά σε εργοστασιακή έκδοση φυσικού αερίου με 110 ίππους, σε Plug-in υβριδική εκδοχή 204 ίππων με 50 χιλιόμετρα αυτονομία μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 130 άλογα και 300 χιλιόμετρα αυτονομία.

Περισσότερα, όταν πάρουμε στα χέρια μας το αυτοκίνητο, για να το δοκιμάσουμε. Δείτε το βίντεο και με τους τρεις τύπους αμαξωμάτων του ανανεωμένου VW Golf.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!