Πότε «πεθαίνουν» οι ντίζελ κινητήρες;

Gazzetta team
Πότε «πεθαίνουν» οι ντίζελ κινητήρες;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση σκοπεύει να βάλει τέλος στο κινητήρες πετρελαίου, όμως αποτελεί ερωτηματικό το πότε θα γίνει αυτό, με το αφεντικό της Volvo να δίνει την απάντηση.

Με την κατασκευή των κινητήρων πετρελαίου για τα επόμενα χρόνια... πονοκεφαλιάζουν οι κατασκευαστές, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση σκοπεύει να ρίξει κι άλλο τα όρια.

Βέβαια, αυτό που... καίει περισσότερο τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις εταιρείες που ασχολούνται με τα ντίζελ είναι το μονοξείδιο του αζώτου και όχι το διοξείδιο του άνθρακα, καθώς η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία αναμένεται να ρίξει κι άλλο του ρύπους NΟx και οι κατασκευαστές θα πρέπει να πιάσουν τα νέα όρια στην άσφαλτο και όχι στο εργαστήριο.

Κάτι που αποτελεί μεγάλο... στοίχημα για όλους τους εμπλεκόμενους, τη στιγμή που οι προσπάθειες για κάτι τέτοιο θα φέρουν οικονομικές απώλειες, ώστε να είναι πλέον ορατός ο «θάνατος» των πετρελαιοκινητήρων. Μάλιστα, σύμφωνα με την εκτίμηση του Χακάν Σαμούελσον, θα σταματήσει η κατασκευή τους και η πώλησή τους μετά το 2020.

«Πρέπει να φτιάξουμε έναν κινητήρα πετρελαίου με τους ίδιους ρύπους NOx με αυτόν της βενζίνης. Αυτό θα είναι πιο ακριβό, γι' αυτό και στο μέλλον θα είναι κάτι αρνητικό. Μέχρι το 2020 οι ντίζελ θα συνεχίζουν να έχουν πολύ σημαντικό ρόλο. Μετά θα αποκτήσουν πλεονέκτημα τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Όταν οι απαιτήσεις πέσουν κάτω από τα 95 γρ./χλμ., είμαι σίγουρος πως οι κινητήρες πετρελαίου δε θα μπορούν να μας βοηθήσουν», δήλωσε το αφεντικό της Volvo. Τέλος, να σημειωθεί ότι η σουηδική μάρκα έχει στα σχέδιά της να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα το 2019 και πιστέυει ότι μέχρι το 2025 όλα τα μοντέλα της θα έχουν έστω μία ηλεκτρική έκδοση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!