Ανασφάλιστο ένα στα εφτά αυτοκίνητα!

Gazzetta team
Ανασφάλιστο ένα στα εφτά αυτοκίνητα!
Οι συνεπείς κάτοχοι αυτοκινήτων κινδυνεύουν με περιπέτειες, αν εμπλακούν σε ατύχημα με ένα από τα πολλά οχήματα, που εξακολουθούν να κυκλοφορούν χωρίς ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους.

Η ασφάλεια αποτελεί το πιο σημαντικό έγγραφο (μαζί με αυτό του ελέγχου ΚΤΕΟ) που θα πρέπει να έχει το όχημά μας, ώστε να κυκλοφορεί νόμιμα. Ωστόσο, το πρόβλημα με τα ανασφάλιστα οχήματα παραμένει μεγάλο, καθώς το περίπου 13-14% των οχημάτων στη χώρα μας κυκλοφορούν χωρίς ασφάλεια, που... μεταφράζεται σε ένα στα εφτά οχήματα!

Τα εν λόγω στατιστικά στοιχεία προκύπτουν από τα όσα είπε η Μαργαρίτα Αντωνάκη στο πρακτορείο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η οποία επιμελήθηκε τους ελέγχους της Τροχαίας. «Σίγουρα μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα που μας απειλούν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους», αναφέρει, μεταξύ άλλων, η γενική διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας και προσθέτει ότι: «Όσο σκληρό κι αν ακούγεται, αν κάποιος δεν μπορεί να ασφαλίσει το όχημά του, θα πρέπει να καταθέσει τις πινακίδες του».

Βέβαια, παραδέχεται ότι η οικονομική κρίση είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, όμως και πάλι δε δικαιολογεί τους παραβάτες.

Μάλιστα, τονίζει ότι αυτοί που θα ζημιωθούν περισσότερο, αν εμπλακούν σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα, θα είναι οι συνεπείς και νομοταγείς πολίτες και όχι οι ασφαλιστικές εταιρίες, με δεδομένο ότι θα μπουν σε... μπελάδες, όπως και οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας, που δε θα έχει ασφάλεια, αφού θα έχει να αντιμετωπίσει το ηθικό βάρος για τον τραυματισμό ή τον θάνατο του συνανθρώπου του, αλλά και τις επιπτώσεις σε οικονομικό επίπεδο.

Από εκεί και πέρα, να σημειώσουμε ότι εδώ και χρόνια προειδοποιεί η Πολιτεία ότι θα ξεκινήσει ένα ηλεκτρονικό σαφάρι για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων και την τιμωρία των κατόχων τους, όμως το πρόβλημα παραμένει μεγάλο.

Όπως είπε η κ. Αντωνάκη επί του θέματος, έκτοτε ακολούθησε σειρά συναντήσεων και επαφών μεταξύ των αρμόδιων στελεχών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, του Κέντρου Πληροφοριών και της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για διάφορα διαδικαστικά ζητήματα που αφορούν τον ηλεκτρονικό εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.

«Στόχος αυτής της συνεργασίας ήταν να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η προσαρμογή των ηλεκτρονικών συστημάτων των ασφαλιστικών εταιριών στις προδιαγραφές της νέας διαδικασίας, ώστε να περιοριστούν τυχόν προβλήματα και λάθη κατά την εφαρμογή.

Μετά από μία πραγματικά μακρά διαδικασία συναντήσεων, προετοιμασίας και δοκιμών αναμένεται πλέον η απόφαση της Πολιτείας για την υλοποίηση», ανέφερε, χαρακτηριστικά. Κλείνοντας, η κ. Αντωνάκη τόνισε ότι η ασφαλιστική απάτη δεν είναι ένα ασήμαντο έγκλημα χωρίς θύματα και πως οι επιπτώσεις της έχουν σοβαρές οικονομικές, κοινωνικές και ηθικές διαστάσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!