Downsizing για το Skoda Fabia

Πέτρος Πιτσίνης
Downsizing για το Skoda Fabia
Η υιοθέτηση του τρικύλινδρου TSi των 999 κ.εκ. βάζει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τoν τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.2 λίτρων.

Μικρότερο βάρος, καλύτερη ροπή, βελτιωμένη απόδοση, μειωμένη κατανάλωση. Όλα τα παραπάνω είναι τα κέρδη που θα αποκομίσει ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του Skoda Fabia, έχοντας πλέον την επιλογή του 1.0 TSi κινητήρα, αντί του 1.2 TSi.

Το μικρότερο αλλά πολύ πιο σύγχρονο σύνολο των τριών κυλίνδρων είναι διαθέσιμο για το super mini της τσεχικής μάρκας σε δύο εκδόσεις ισχύος, 95 και 110 ίππων. Ο πρώτος έχει μέγιστη ροπή 160 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ ο δεύτερος έχει ροπή 200 Nm και συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Σε σχέση με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων και οι δύο εκδόσεις του μικρού κινητήρα παρουσιάζουν βελτιωμένη κατανάλωση και επιδόσεις, τόσο σε επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει, όσο και σε τελική ταχύτητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη δυνατή έκδοση των 110 ίππων, το Fabia μεταμορφώνεται από ένα αυτοκίνητο πόλης σε ένα ικανό GT, καθώς η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 199 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 9,5 δλ.

Με το μικρότερο κινητήρα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,3 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.

Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το Fabia σε αυτή την έκδοση διαθέτει επίσης μια πλειάδα στοιχείων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως ενεργό σύστημα διατήρησης σταθερής απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα έως την ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα, αυτόματη πέδηση, περιοριστή ταχύτητας, ειδοποίηση κόπωσης οδηγού, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, μεγάλης σκάλας προβολέων και υαλοκαθαριστήρων και αισθητήρες στάθμευσης.

Η νέα έκδοση του Skoda Fabia θα κάνει το ντεμπούτο της στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις 7 Μαρτίου 2017 και θα είναι άμεσα διαθέσιμη στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!