Μία ανάσα πίσω από τον Χάμιλτον ο Φέτελ

Πέτρος Πιτσίνης
Μία ανάσα πίσω από τον Χάμιλτον ο Φέτελ
Η Mercedes βρέθηκε με διαφορά μόλις 0,113 δευτερολέπτων μπροστά από τη Ferrari στα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης. Τρίτος ο Μάσα, μέτρια η Red Bull, φιάσκο για τη McLaren.
Με τα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαρκελώνης εγκαινιάστηκε επίσημα η εφετινή σεζόν της Formula 1. Η Mercedes «νίκησε» με βραχεία κεφαλή στην άτυπη πρεμιέρα μπροστά από τη Ferrari, που είχε εντυπωσιάσει στο πρωινό σκέλος. Συγκεκριμένα τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης ημέρας πέτυχε ο Λιούις Χάμιλτον με 1:21.765 λεπτά και ακολούθησε ο Φέτελ με διαφορά μόλις 0,113 δευτερολέπτων. Ωστόσο στη Scuderia παραμένουν πολύ αισιόδοξοι, επειδή ο Βρετανός πέτυχε τον καλύτερο χρόνο με μαλακά ελαστικά, ενώ ο Γερμανός με μεσαία γόμα. Από την πλευρά της έχει και η Mercedes λόγο να χαμογελά, αφού οι οδηγοί της πραγματοποίησαν 152 γύρους δοκιμών χωρίς να εμφανιστεί το παραμικρό πρόβλημα στο νέο μονοθέσιο W08. Το Top 3 συμπλήρωσε ο Φελίπε Μάσα με Williams και διαφορά 0,311 δευτερολέπτων, επίσης με μαλακά ελαστικά και τον ακολούθησε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με Haas και διαφορά 1,129 δευτερόλεπτα. Ο Δανός δεν ξεκίνησε καλά, αναγκάστηκε να κάνει το πρωί διάλειμμα λόγω τεχνικού προβλήματος και λίγο πριν τη μεσημεριανή διακοπή είχε ένα τετ α κε στη στροφή 10, όπου προκάλεσε ζημιά στη μύτη του μονοθεσίου του. Τελικά επανήλθε δυναμικά με τον τέταρτο καλύτερο χρόνο. Μέτρια ήταν η εμφάνιση της Red Bull, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να μένει αρχικά από προβλήματα στους αισθητήρες και αργότερα λόγω προβλημάτων στις μπαταρίες του κινητήρα RB13 της Renault. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε σταδιακά και ο Αυστραλός κατάφερε να ολοκληρώσει τελικά 48 γύρους και να πετύχει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο με διαφορά 1,161 δευτερολέπτων. Στη McLaren πήγαν όλα στραβά. Ο Φερνάντο Αλόνσο έμεινε το πρωί χωρίς χρονομετρημένο γύρο εξαιτίας διαρροής λαδιού από τον υβριδικό κινητήρα της Honda. Η βλάβη ήταν σε δύσκολο σημείο και υποχρέωσε την ομάδα να αλλάξει κινητήρα, κάτι που διάρκεσε έως και μετά το διάλειμμα. Ο Ισπανός επανήλθε μετά την επισκευή και την αλλαγή μοτέρ στα πιτ, πάλι εξαιτίας προβλημάτων στο κύκλωμα λαδιού της MCL32, που θα έχουν αντιμετωπιστεί –σύμφωνα με τη Honda- έως την Τετάρτη. Ο Αλόνσο βγήκε πάλι στην πίστα 90 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμαστικών της πρώτης ημέρας, ολοκλήρωσε είκοσι γύρους, όμως έμεινε 3,295 δευτερόλεπτα πίσω από τον καλύτερο χρόνο και κατέλαβε μία από τις τελευταίες θέσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!