Αρχίσαμε! Είναι άδικο λέει ο Χάμιλτον να δει ο Μπότας την τηλεμετρία του

Γιώργος Βαρίνος
Αρχίσαμε! Είναι άδικο λέει ο Χάμιλτον να δει ο Μπότας την τηλεμετρία του
Ακόμα δεν αρχίσαμε και τα προβλήματα ξεκίνησαν. Είναι άδικο να μοιράζονται την τηλεμετρία οι οδηγοί μιας ομάδας; Ο Χάμιλτον πιστεύει πως αυτό δεν είναι δίκαιο, σε μια συνέντευξη που έδωσε πριν από λίγες μέρες.

Είναι ξεκάθαρο πως η επόμενη σεζόν στην Formula 1 θα είμαι τρομερά ενδιαφέρουσα μέσα και έξω από τις πίστες. Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία των πρώτων δοκιμών, οι οδηγοί νοιώθουν την πίεση των υποχρεώσεων τους κι αρχίζουν τις δηλώσεις. Τον χορό των δηλώσεων για την επόμενη χρονιά ξεκίνησε ο Χάμιλτον σε μια συνέντευξη που έδωσε στον χορηγό της Mercedes την ελβετική τράπεζα UΒS.

Ο Χάμιλτον ισχυρίζεται ότι είναι άδικο να ενημερωθεί για τις λύσεις που θα βρει ο ίδιος με το νέο μονοθέσιο μέσα στη πίστα και ο νεοφερμένος team-mate του Βάλτερι Μπότας.

Αν και ο ίδιος δεν έχει κανένα πρόβλημα με τους μηχανικούς που μοιράζονται τα δεδομένα σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, δεν συμφωνεί καθόλου στο να ενημερώνονται οι team-mate για τα δεδομένα της τηλεμετρίας, ώστε να είναι σε θέση οι σχετικά άπειροι νέοι οδηγοί, να αναπαράγουν τις γραμμές και τα σημεία φρεναρίσματος που αμέσως μπορεί κανείς να δει από τις εκτυπώσεις της τηλεμετρίας.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής λέει, ότι έχει ζητήσει από την ομάδα του, να μην μοιράζεται τα δεδομένα, με το νέο μέλος της ομάδας Βαλτέρι Μπότας.

Ο Χάμιλτον σαν πληγωμένη πριμαντόνα κάνει «μαθήματα αγωνιστικής ηθικής» στην δική του ομάδα αλλά και στις άλλες, που σε αυτήν την σεζόν έχουν πολλούς νέους οδηγούς. Ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Βγαίνω έξω, κάνω μερικούς γύρους και ο άλλος μπορεί να δει τα πάντα; Ε αυτό δεν είναι δίκαιο! Ζήτησα από την ομάδα να μην δείξει τα δεδομένα της τηλεμετρίας στον Βάλτερι. Δεν αισθάνομαι ότι αυτό είναι δίκαιο. Για παράδειγμα, όταν οδηγούμε στις δοκιμές, διαλέγουμε σημεία φρεναρίσματος, σημεία που ανεβαίνουμε στα κερμπ, σημάδια από καουτσούκ ελαστικών στην πίστα, όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα που μας βοηθούν να γίνουμε μερικά χιλιοστά πιο γρήγοροι. Και ο άλλος οδηγός πιθανότατα κάνει το ίδιο περισσότερο ή λιγότερο.
Αλλά τα δεδομένα αυτά, αν τα δει κάποιος, μπορεί να με αντιγράψει ακριβώς. Να πει δηλαδή '' Α, αυτός φρενάρει πέντε μέτρα αργότερα εκεί, θα πάω έξω και εγώ, και θα προσπαθήσω να φρενάρω πέντε μέτρα αργότερα". Ε αυτό δεν το δέχομαι. Στους αγώνες Kart δεν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό και αυτό ήταν που επέτρεπε σε ένα ακατέργαστο ταλέντο να λάμψει.»

Ο Χάμιλτον συνέχισε τις υπερβολικές δηλώσεις του και πρόσθεσε πως αν οι νέοι οδηγοί
έχουν πρόσβαση στα δεδομένα ενός έμπειρου οδηγού, είναι πολύ εύκολο να είναι κατ 'ευθείαν στον οριακό ρυθμό από τους πρώτους γύρους!

«Νομίζω η ομάδα με προσέλαβε επειδή είμαι ο καλύτερος, επειδή έχω σπουδάσει, επειδή έχω κερδίσει σε κάθε κατηγορία που έχω τρέξει... Οι νέοι που προσλαμβάνονται έρχονται γιατί ελπίζουμε να κερδίσουν κάποια πράγματα στην πορεία, καθώς εμπιστευόμαστε το ταλέντο τους. Ωστόσο θα πρέπει να είναι σε θέση να πάνε εκεί έξω μόνοι τους και να βρουν τις λύσεις δίχως τα δικά μου στοιχεία. Θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα νεαρό παιδί από την Formula 3, να τον πάμε σε ένα προσομοιωτή και να του δείξουμε τις γραμμές μου. Ε τελικά θα πάρει κατά πάσα πιθανότητα τις γραμμές μου και θα κάνει ίδους χρόνους με μένα! Είναι αυτό δίκαιο; Πιστεύω πως πρέπει μόνος του να ανακαλύψει το όριο. Αυτό είναι η πρόκληση του να είσαι οδηγός αγώνων. Όταν σε ένα νέο αυτοκίνητο ψάχνω να βρω το όριο και δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου, τότε εγώ δεν είμαι αρκετά καλός και δεν αξίζω να είμαι εκεί.»

Ενδιαφέρουσες οι απόψεις του Χάμιλτον που σίγουρα θα πυροδοτήσουν λεκτικές αντιπαραθέσεις...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!