Δεν αλλάζουν οι τιμές στα καινούρια αυτοκίνητα

Πέτρος Πιτσίνης
Δεν αλλάζουν οι τιμές στα καινούρια αυτοκίνητα
Tέρμα στα σενάρια περί αλλαγών στο Τέλος Ταξινόμησης, που θα έκαναν ακριβότερα τα καινούρια Ι.Χ. στη χώρα μας, έβαλε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Δεν αλλάζει η φορολογία των εισαγόμενων καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Αυτό αναφέρει επίσημη ανακοίνωση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), στην οποία διαψεύδονται κατηγορηματικά δημοσιεύματα που υποστηρίζουν, ότι πρόκειται να γίνουν αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης.

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται, ότι η συγκεκριμένη πληροφορία δεν ευσταθεί, καθώς το Υπουργείο Οικονομικών αναμόρφωσε τη σχετική φορολογία μόλις πριν λίγους μήνες. Βέβαια αυτό δεν αποτελεί από μόνο του αδιάσειστο επιχείρημα, αφού έχουμε δει –ακόμη και στο πρόσφατο παρελθόν- να αλλάζουν φορολογικές διατάξεις σαν τα πουκάμισα, όπως συνέβη για παράδειγμα με τα μπλοκάκια και τα Δελτία Παροχής Υπηρεσιών των ελεύθερων επαγγελματιών.

Σε κάθε περίπτωση, ο ΣΕΑΑ βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τα αρμόδια υπουργεία και η ανακοίνωσή του προφανώς βασίζεται σε διαβεβαιώσεις, που έχει λάβει από αυτά. Και βέβαια έχει κάθε λόγο να μην επιθυμεί την αναστάτωση της αγοράς αυτοκινήτου με τέτοια δημοσιεύματα, που διώχνουν ουσιαστικά τους πελάτες από τις εκθέσεις των εμπόρων.

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έκλεισε πέρυσι με περίπου 79.000 ταξινομήσεις καινούριων Ι.Χ. και κατέγραψε άνοδο της τάξης του 4% σε σχέση με το 2015, υπολείπεται όμως κατά πολύ από τα επίπεδα προηγούμενων ετών, οπότε κυμαινόταν μεταξύ 240.000 και 290.000 πωλήσεων!

Σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, τα πραγματικά επίπεδα πωλήσεων καινούριων Ι.Χ. στη χώρα μας θα έπρεπε να διαμορφώνονται -με βάση τα σημερινά επίπεδα της ελληνικής οικονομίας- γύρω στις 150.000 ετήσιες ταξινομήσεις. Ωστόσο η κακή ψυχολογία των καταναλωτών και η αβεβαιότητα για το μέλλον φρενάρουν τους υποψήφιους πελάτες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!