Προκλητικά όμορφη, δυνατή και ακριβή η Pagani Huayra Roadster

Πέτρος Πιτσίνης
Προκλητικά όμορφη, δυνατή και ακριβή η Pagani Huayra Roadster
Δεν έχει ακόμα κάνει την εμφάνισή της αλλά μας έχει κλέψει την καρδιά. Και ως σωστή ντίβα, θα είναι και απλησίαστη στα... 2.280.000€

Η ανοιχτή έκδοση της Huayra μπορεί να άργησε σε σχέση με την coupe, ωστόσο ο Pagani έκανε ότι μπορούσε –και ακόμα περισσότερα- για να την κάνει εξαιρετικά ποθητή.

Κατ’ αρχάς το «κορμί» της είναι κατασκευασμένο από εντελώς νέο συνδυασμό ανκρακονημάτων και ελαφρών συνθετικών και μεταλλικών κραμάτων. Πολύ πιο γυμνασμένο και γι’ αυτό πιο άκαμπτο, ενώ, ταυτόχρονα είναι και σημαντικά πιο ελαφρύ. Ογδόντα κιλά σε σχέση με την κουπέ έκδοση και συνολικά μόλις 1.280. Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει συνήθως στις ανοιχτές εκδόσεις των σπορ μοντέλων, όπου οι ενισχύσεις προσθέτουν τα κιλά κατά δεκάδες.

Αυτά πρέπει να κινηθούν από τον V12 κινητήρα της AMG που για την περίσταση αποδίδει 753 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Παρότι η εταιρεία δεν ανακοινώνει επιδόσεις, εσείς υπολογίστε περίπου 2.8 δευτερόλεπτα για τη διάρκεια της επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα και περίπου 350 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Για να γίνουν βέβαια αυτά τα νούμερα πραγματικότητα, καλό θα είναι ο ιδιοκτήτης της Huayra να χρησιμοποιήσει την σκληρή οροφή από ανθρακονήματα, ή έστω την υφασμάτινη που υπάρχει ως εναλλακτική.

Κατά την αποκάλυψή της στην έκθεση της Γενεύης, πιθανότατα κάθε Huayra Roadster από τις μόλις 100 που θα κατασκευαστούν θα έχει ήδη πωληθεί. Παρά το αστρονομικό της κόστος το οποίο, σημειώστε παρακαλώ, είναι προ φόρων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!