Ταχύτερος ο Λάτβαλα στη Σουηδία

Πέτρος Πιτσίνης
Ταχύτερος ο Λάτβαλα στη Σουηδία
Η Toyota είχε το πάνω χέρι στην πρώτη υπέρ ειδική του ράλι Σουηδίας, ωστόσο η κανονική δράση δεν έχει ακόμα αρχίσει.

Ο κύβος ερρίφθη για το ράλι Σουηδίας με την παγωμένη υπέρ ειδική διαδρομή μήκους μόλις 1,9 χιλιομέτρων στο ιπποδρόμιο της πόλης Κάρλσταντ. Τα αυτοκίνητα ανταγωνίζονταν όπως πάντα το χρονόμετρο, τρέχοντας όμως ανά δύο παράλληλα και προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα στους παρευρισκόμενους.

Τον ταχύτερο χρόνο σε αυτή τη φαντασμαγορική αλλά σίγουρα όχι ενδεικτική του αγώνα διαδρομή, πραγματοποίησε ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris επιβεβαιώνοντας αυτό που έδειξε και το shakedown: όλες οι ομάδες είναι τόσο κοντά, που καθεμιά μπορεί να ονειρεύεται τη νίκη.

Χαρακτηριστικό και λογικό εδώ ήταν το γεγονός ότι οι 5 πρώτοι είχαν όλοι χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ το μυαλό όλων βρίσκεται ήδη στην αυριανή μέρη και στον «πραγματικό» αγώνα, που ξεκινά την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου με την ειδική Ρόντεν 1 στις 8:59 ώρα Ελλάδας. Συνολικά 7 ειδικές διαδρομές θα πραγματοποιηθούν την δεύτερη αυτή ημέρα, μικρού σχετικά μήκους, καθώς η μεγαλύτερη δεν θα ξεπερνά τα 24,88 χιλιόμετρα.

Ο νικητής του Μόντε, ο Γάλλος Οζιέ με το Ford Fiesta, εξέφρασε την ελπίδα του αύριο να μην έχει πολύ φρέσκο χιόνι, καθώς εκκινεί πρώτος. Αν ο καιρός δεν του κάνει τη χάρη, θα αντιμετωπίσει σημαντικό πρόβλημα, καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει ένα «απάτητο» τερέν που λόγω της πολύ μαλακής του υφής θα του μειώνει ταχύτητα.

Εμείς ευχόμαστε ο αγώνας να μην έχει τα δυσάρεστα απρόοπτα του Ράλι Μόντε Κάρλο όπου ένας θεατής έχασε τη ζωή του και φυσικά το ταχύτερο πλήρωμα να νικήσει.

1. Λάτβαλα TOYOTA 1:34.1

2. Νεβίλ HYUNDAI 1:34.7

3. Σορντό HYUNDAI 1:34.8

4. Τάνακ M-SPORT 1:34.9

5. Οζιέ M-SPORT 1:35.0

6. Όστμπεργκ M-SPORT 1:35.3

7. Μικ CITROËN 1:36.1

8. Χάνινεν TOYOTA 1:36.2

9. Έβανς M-SPORT 1:36.2

10. Βέιμπυ PRINTSPORT 1:36.5

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!