H εκπληκτική Ducati XDiavel

Γιώργος Βαρίνος
H εκπληκτική Ducati XDiavel
Η XDiavel τα διαθέτει όλα: σχεδιασμό, τεχνολογία, απόδοση αλλά και μεγάλη γκάμα αξεσουάρ και ρουχισμού, ενώ εισέρχεται δυναμικά στο χώρο αφού μπορεί να συνδυάζει ταυτόχρονα την άνετη, ήρεμη οδηγική συμπεριφορά και την ένταση της σπορ οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς.

Τρεις αριθμοί, 5000, 60, 40, που συνοψίζουν την ουσία της ΧDiavel. 5000: οι στροφές ανά λεπτό στις οποίες ο δικύλινδρος κινητήρας 156hp Ducati Testastretta DVT 1262 επιτυγχάνει τη μέγιστη ροπή των 13.1 κιλών. 60: ο αριθμός των διαφορετικών εργονομικών θέσεων οδήγησης για τον αναβάτη. Τέλος, 40: η μέγιστη γωνία κλίσης που μπορεί να επιτύχει η μοτοσυκλέτα. H ΧDiavel είναι η πρώτη Ducati που χρησιμοποιεί ιμάντα μετάδοσης της κίνησης, ένα απαραίτητο στοιχείο για την ιδιαίτερη κατηγορία των Cruiser. Το σύστημα μέτρησης αδράνειας της Bosch (ΙΜU), σε συνδυασμό με το Ducati Traction Control (DTC), τα προγράμματα οδήγησης Riding Modes, τη μονάδα Bosch ABS
Cornering, το Cruise Control και το πρωτοποριακό Ducati Power Launch (DPL) καθιστούν την XDiavel ένα τεχνολογικό κόσμημα που προσφέρει υψηλές επιδόσεις και ασφάλεια. Επιπλέον, διατίθεται και έκδοση S.
Η XDiavel αντιπροσωπεύει το συγκερασμό δυο κόσμων: αυτόν μιας μοτοσυκλέτας για μακρινά ταξίδια με άνεση και χαμηλές ταχύτητες και αυτόν της Ducati που χαρακτηρίζεται από το Ιταλικό στυλ, την τεχνολογική επιτήδευση και την υψηλή απόδοση. Αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει το Χ στην XDiavel: τη συγχώνευση δυο φαινομενικά διαφορετικών και απόμακρων κόσμων που ενώνονται σε μια μοτοσυκλέτα. Μια σύνθεση που και οι δυο κόσμοι είναι πλήρως συνειδητοποιημένοι και χωρίς συμβιβασμούς.
Ο δικύλινδρος Ducati Testastretta DVT 1262 είναι ένας εντελώς καινούργιος κινητήρας, σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro 4, ο οποίος χρησιμοποιεί το Δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (Desmodromic Variable Timing ή DVT). Η αύξηση στη χωρητικότητα, σε σχέση με τον Testastretta 1200, σε συνδυασμό με το Δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, έχει ως αποτέλεσμα απίστευτα γεμάτη και ταυτόχρονα ομαλή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ εξασφαλίζει και σπορ απόδοση όταν το γκάζι ανοιχτεί πλήρως. Επιπρόσθετα, ο Testastretta DVT 1262 έχει έναν ιδιαίτερα λεπτομερή σχεδιασμό ο οποίος, χάρη στην αλλαγή θέσης της αντλίας νερού στο V των κυλίνδρων, καταργεί τις εξωτερικές σωληνώσεις του συστήματος ψύξης στην αριστερή πλευρά. Η XDiavel είναι η πρώτη Ducati που χρησιμοποιεί ιμάντα στη μετάδοση, κάτι που θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ στον κόσμο των cruiser. Το σύστημα αυτό εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Ducati για την XDiavel, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη και ασφαλή μετάδοση της δύναμης που παρέχει ο Ducati Testastretta DVT 1262.
Τα πλεονεκτήματα του ιμάντα είναι τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, ο καθαριότητα, η μειωμένη συντήρηση και η ομαλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, όπως άλλωστε ταιριάζει σε μια αληθινή cruiser.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο με πολλές φωτογραφίες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!