Με τον Μπότας πώς θα τα πάει;
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποφάσισε να βάλει πρόωρο τέλος στην καριέρα του, ώστε να σταματήσει εδώ η μάχη του με τον Λιούις Χάμιλτον. Η τελευταία, βέβαια, τον βρήκε νικητή και με τον τίτλο του πρωταθλητή στα χέρια, με τον Βρετανό τώρα να έχει νέο ομόσταυλο. Ο Βαλτέρι Μπότας κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Γερμανό, με τον Φινλανδό να ελπίζει ότι θα πάρει το... βάπτισμα του πυρός στα «ασημί βέλη». Πώς, λοιπόν, θα εξελιχθεί η νέα αυτή μάχη; Θα ταιριάξουν στην ίδια ομάδα οι Χάμιλτον και Μπότας; Το InMotion προσπαθεί να κάνει μία εκτίμηση και παρουσιάζει το τι έχουν πράξει μέχρι τώρα. Ο Χάμιλτον των τριών πρωταθλημάτων Ας δούμε πρώτα τι έχει καταφέρει ο καθένας ξεχωριστά στην καριέρα του. Ο Χάμιλτον την ξεκίνησε το 2007, όταν έκανε το μεγάλο άλμα και κέρδισε μία θέση στη McLaren. Εξ' αρχής έδειξε τα... δόντια του, αφού διεκδίκησε στα... ίσια τον τίτλο από τον Κίμι Ραϊκόνεν, τον οποίο έχασε μ' έναν βαθμό διαφορά. Βέβαια, πήρε το... αίμα του πίσω την αμέσως επόμενη χρονιά, καθώς με τον ίδιο τρόπο ήρθε ο πρώτος τίτλος του το 2008, αυτή τη φορά με αντίπαλο τον Φελίπε Μάσα στην τελευταία μάχη μεταξύ Ferrari και McLaren. Ακολούθησε μία ανομβρία για τον Βρετανό τα επόμενα χρόνια, καθώς έκανε και αρκετά λάθη, και το 2013 είδε ένα πλάνο και αποφάσισε να... μετακομίσει στη Mercedes. Δικαιώθηκε για την επιλογή του, καθώς ήταν μέλος της επιτυχίας των «ασημί βελών» και κατέκτησε τα δύο από τα τρία τελευταία πρωταθλήματα το 2014 και το 2015. Το 2016 έχασε στο... νήμα τον τίτλο από τον Ρόσμπεργκ κι ελπίζει να επιστρέψει στην κορυφή φέτος. Μέχρι τώρα έχει μετρήσει 53 νίκες, 104 παρουσίες στο βάθρο, 61 pole position, 31 ταχύτερους γύρους και 2247 βαθμούς καριέρας σε 188 εκκινήσεις. Μάλιστα, είναι κάτοχος και πολλών ρεκόρ, ενώ είναι δεύτερος στη λίστα με τους νικητές όλων των εποχών και έχει μπροστά του μόνο τον Μίκαελ Σουμάχερ. Έχει μπροστά του δύο ακόμα χρόνια συμβόλαιο και δε θέλει να μείνει στα τρία πρωταθλήματα που έχει στο παλμαρέ του.
Ο φιλόδοξος Μπότας Από τη μεριά του, ο Μπότας μπήκε πολύ πιο μετά στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δείχνοντας ότι είναι ένας ταλαντούχος και φιλόδοξος οδηγός. Φυσικά, δεν έχει φτάσει σε καμία περίπτωση τα νούμερα του Χάμιλτον, με δεδομένο ότι είναι πιο μικρός σε ηλικία, ότι έκανε ντεμπούτο 6 χρόνια μετά τον Βρετανό, αλλά και πως δεν πέτυχε τη Williams στα καλύτερά της. Το ντεμπούτο του έγινε το 2013 και μέχρι σήμερα έχει ανέβει 9 φορές στο βάθρο, αλλά έχει φτάσει μόνο μέχρι τη δεύτερη θέση, όπου έχει τερματίσει δύο φορές. Η αποχώρηση του Ρόσμπεργκ, όμως, τον έφερε στη Mercedes, όπου έχει την ευκαιρία για μεγαλύτερα πράγματα, να πετύχει την παρθενική του νίκη στην F1 και γιατί όχι να κυνηγήσει τον τίτλο. Βέβαια, το κακό είναι ότι το συμβόλαιό του είναι μονοετές, που σημαίνει ότι η φετινή χρονιά θα αποτελέσει για τον ίδιο ένα δυνατό τεστ, με δεδομένο ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ έχει αφήσει ανοιχτή θέση για το 2018 έχοντας υψηλές βλέψεις.
Πώς θα ταιριάξουν; Περνάμε, λοιπόν, στην εκτίμηση αν οι δύο προαναφερθέντες θα ταιριάξουν στην ίδια ομάδα. Αυτό περισσότερο θα φανεί στην πράξη, αλλά αν υπήρχε κόντρα με τον Ρόσμπεργκ και... έβγαιναν τα μαχαίρια, αυτό θα ισχύσει και στη μάχη με τον Μπότας. Γιατί; Επειδή ο μεν Χάμιλτον θα κυνηγήσει το τέταρτο πρωτάθλημα της καριέρας του και ο δε Μπότας δε θα αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη, με δεδομένο ότι πλέον βρίσκεται στην παγκόσμια πρωταθλήτρια και έχει μία και μοναδική ευκαιρία για κάτι καλό, όπως είχε και ο Ρόσμπεργκ, την οποία δε θέλει να... πετάξει. Οπότε... τριβές σίγουρα θα υπάρξουν, ωστόσο μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον και να συνεργαστούν, ώστε η Mercedes να φτιάξει και πάλι το κορυφαίο μονοθέσιο και να συνεχίσει τον δρόμο των επιτυχιών.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο με περισσότερες φωτογραφίες και video.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!