Νικητής o Οζιέ στο Μόντε Kάρλο (upd+vid)

Γιώργος Βαρίνος
Νικητής o Οζιέ στο Μόντε Kάρλο (upd+vid)
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ανακηρύχθηκε νικητής με την ομάδα της Ford M-Sport, στο ντεμπούτο της νέας χρονιάς του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, στο Μόντε Κάρλο.

O πρώτος αγώνας της χρονιάς δεν ξεκίνησε καλά όταν στην πρώτη κιόλας ειδική, ο Χέιντεν Πάντον (Hyundai) είχε μια έξοδο χτυπώντας θανάσιμα έναν θεατή τοποθετημένο σε λάθος σημείο και καταλήγοντας στη μέση του δρόμου σε πλάγια θέση (στηριζόταν στο πλάι του αυτοκινήτου, στην πόρτα του συνοδηγού) και διακόπτοντας φυσικά την πρώτη ειδική. Προς μεγάλη έκπληξη όλων, αφού υπήρχε θανάσιμος τραυματισμός θεατή, η Hyundai ως ομάδα, δεν εγκατέλειψε τον αγώνα (μόνον ο Χέιντεν Πάντον (Hyundai) εγκατέλειψε με κακή ψυχολογία) και συνέχισε στην πρώτη θέση με τον Τιερί Νεβίλ.

Ο Οζιέ (Ford) κάνοντας έναν προσεκτικό αγώνα έφτασε μέχρι και την ένατη θέση χάρη σε ένα λάθος που έκανε την Παρασκευή 20.1.2017, όμως πίεσε υπερβολικά και οδηγώντας με σύνεση και ταχύτητα, κατάφερε να βρεθεί δεύτερος πίσω από τον Τιερί Νεβίλ (Hyundai) πριν ο οδηγός της Hyundai του κάνει ένα απρόσμενο δώρο, σπάζοντας την πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου του, το απόγευμα του Σαββάτου 21.1.2017. Ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai) έπεσε στην 15 θέση και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford) βρέθηκε μόνος πρώτος με δεύτερο τον Οτ Τάνακ επίσης με Ford M-Sport. Ο Τάνακ αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του κι έπεσε στην τρίτη θέση ενώ στην δεύτερη ανέβηκε Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με Toyota στην επανεμφάνισή της μετά από 17 χρόνια απουσίας.

Το χιόνι και ο πάγος δυσκόλεψαν πάρα πολύ τους οδηγούς και οδήγησαν σε πολλά ατυχήματα, εξόδους και εγκαταλείψεις. Ο αγώνας είχε και ελληνικό χρώμα καθώς 2 Έλληνες συμμετείχαν, ο Γιάννης Σερδερίδης και ο Δημήτρης Δριβάκος. Το πλήρωμα Σερδερίδης-Μικλότ ήρθε 29ο και το πλήρωμα Δριβάκος-Μπαντέ 44ο.

Μετά το τέλος του αγώνα, οι οδηγοί έκαναν δηλώσεις:

O Σεμπαστιάν Oζιέ: «Πρέπει να ομολογήσω, ότι είχα υπολογίσει με μία τέτοια νίκη κάποια ημέρα. Δεν φαντάστηκα όμως ποτέ, ότι θα γίνει ήδη στον πρώτο αγώνα, καθώς εργαζόμαστε μαζί λιγότερο από έναν μήνα. Είμαι τρισευτυχισμένος».

Πλατιά χαμόγελα και στην Toyota και τον Λάτβαλα, που τερμάτισε δεύτερος στο τιμόνι του Yaris WRC. Ήταν το πρώτο βάθρο για την Toyota στο WRC από το Ράλι Αυστραλίας το 1999.

Μεγάλος άτυχος ο Τιερί Νεβίλ, που ήταν μέχρι το Σάββατο το απόγευμα με μεγάλη διαφορά πρώτος, όμως κατέστρεψε την ανάρτηση του δεξιού πίσω τροχού του όταν χτύπησε στη βάση μίας γέφυρας σε μία αριστερή στροφή και έχασε πολύ χρόνο. «Πιστεύω ότι ήμασταν το φαβορί, που ήθελαν να νικήσουν όλοι. Οφείλω να ευχαριστήσω την ομάδα, επειδή έφτιαξε ένα απίστευτο αυτοκίνητο. Είναι πολλά υποσχόμενο».

Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:

1 Σεμπαστιάν ΟζιέFord 4h00m03.6s
2 Γιάρι-Μάτι ΛάτβαλαToyota+2m15.0s
3 Οτ ΤάνακFord+2m57.8s
4 Ντάνι ΣορντόHyundai+3m35.8s
5 Κρεγκ ΜπρινCitroen+3m47.8s
6 Έλφιν ΊβανςFord+6m45.0s
7 Αντρέας ΜίκελσενSkoda+9m32.7s
8 Γιαν ΚοπέκιSkoda+12m58.1s
9 Στεφάν ΛεφέμπρCitroen+14m43.8s
10 Μπράϊαν ΜπουφιέCitroen+16m09.4s

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!