Θα δώσουν μάχη μέχρι το τέλος;
Με ολοκληρωμένη την 7η ειδική διαδρομή Λα Παζ – Ουγιούνι στην οποία τερμάτισαν πρώτοι οι Πετερανσέλ και Λεμπ με Peugeot και ο Ντε Βιγιέρ με Toyota, τα προγνωστικά για την τελική επικράτηση στο Ντακάρ είναι τουλάχιστον παρακινδυνευμένα.
Μέχρι στιγμή η Peugeot, παρά την απώλεια του Σάινθ και η Toyota, που έχασε πολύ νωρίς τον καλύτερο οδηγό της, τον Αλ-Ατίγια, φαίνεται να έχουν μια πολύ στενή μάχη στην κορυφή. Ωστόσο, η παρουσία του Χίρβονεν με το Mini μόλις 47 λεπτά πίσω από τον πρώτο Πετερανσέλ στη γενική κατάταξη, αποδεικνύει ότι και τα Mini παραμονεύουν, παρότι δεν μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων.
Για να αντιληφθεί κανείς καλύτερα την κατάσταση, αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω αστοχιών στην πλοήγηση, πολλές φορές τα πληρώματα χάνουν διασταυρώσεις που μπορεί να τους κοστίσουν από λίγα λεπτά έως και ώρες, για να μην αναφερθούμε σε ζημιές, κλαταρισμένα ελαστικά και φυσικά ατυχήματα, που μπορούν να κοστίσουν ολόκληρες ειδικές. Έτσι, διαφορές λίγων λεπτών έως και ώρας, θεωρούνται… εκατοστά του δευτερολέπτου σε αναγωγή αγώνων πίστας.
Έτσι, παρότι ο αγώνας μπαίνει σχεδόν στο δεύτερο μισό του, τα σημερινά αποτελέσματα δεν ξεκαθάρισαν την κατάσταση. Στη γενική κατάταξη, όπως φαίνεται στον πίνακα στη συνέχεια, μετά και την 7η ειδική διαδρομή οι Πετρανσέλ και Λεμπ συνεχίζουν να ηγούνται με απειροελάχιστη διαφορά μεταξύ τους που δεν φτάνει καν τα δύο λεπτά.
Ο Ρομά με το Toyota έπεται με μόλις 11 λεπτά διαφορά. Τρία ακόμα πιο πίσω ο Ντεσπρέ με Peugeot και σε μια σχετικά «ασφαλή» απόσταση ακολουθούν οι Χίρβονεν με το Mini και ο Ντε Βιγιέρ με Toyota.
Τα αποτελέσματα της ειδικής της Δευτέρα 9 Ιανουαρίου δεν μπόρεσαν να αλλάξουν τα δεδομένα, καθώς οι δέκα πρώτοι, μεταξύ των οποίων όλοι οι διεκδικητές της γενικής, δεν είχαν διαφορές μεγαλύτερες από 11 λεπτά από τον πρώτο Πετρανσέλ.
Φυσικά το Ντακάρ είναι ο πλέον απρόβλεπτος αγώνας και μένουν κάποιες… χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα έως το τέλος του. Ωστόσο φαίνεται πλέον ότι η επιλογή των Peugeot και Toyota να κατεβάσουν διεκδικητές με κίνηση μόνο πίσω αποτελεί την πιο σωστή συνταγή. Να δούμε όμως, αν η ένδειξη θα γίνει βεβαιότητα με την ολοκλήρωση του αγώνα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!


