Γιατί τα τρωκτικά προτιμούν την Toyota;

Πέτρος Πιτσίνης
Γιατί τα τρωκτικά προτιμούν την Toyota;
Τους λόγους που οι οδηγοί επιλέγουν τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας το γνωρίζουμε καλά. Τι τους βρίσκουν όμως τα ποντίκια και οι αρουραίοι;

Η νούμερο ένα σε πωλήσεις μάρκα αυτοκινήτων παγκοσμίως απολαμβάνει της εκτίμησης του κοινού λόγω της τεχνολογίας και της αξιοπιστίας της. Αυτά όμως τα χαρακτηριστικά ενός κατασκευαστή, δεν θα μπορούσαν σε καμία περίπτωση να αποτελέσουν κίνητρο προτίμησης για τα… τρωκτικά.

Τι έχουν λοιπόν τα Toyota που τραβά τα ποντίκια και τους αρουραίους όπως το μέλι τις μύγες, με αποτέλεσμα στις ΗΠΑ μια ιδιοκτήτρια να μηνύσει την εταιρεία για αυτό το χαρακτηριστικό;

Όπως γνωρίζουμε, πολλές φορές τα τρωκτικά προκαλούν ζημιές σε αυτοκίνητα. Μασουλώντας, όπως συνηθίζουν, πλαστικούς σωλήνες, τους ιμάντες, τη μόνωση των ηλεκτρικών καλωδίων και τα πλαστικά καλύμματα των θόλων.

Σε ένα RAV4 του 2015 όμως, μάσησαν ολόκληρη την καλωδίωση στο χώρο του κινητήρα, προκαλώντας μια κολοσσιαία ζημιά της τάξης των 5.500 δολαρίων. Το κόστος είναι τόσο μεγάλο, διότι το αυτοκίνητο χρειάζεται πλέον αποκατάσταση ολόκληρης της καλωδίωσης και όχι μόνο της φαγωμένης στο χώρο του κινητήρα.

Ο λόγος που τα τρωκτικά βρήκαν τόσο νόστιμο το Toyota, είναι διότι… είναι νόστιμο. Εδώ και μερικά χρόνια, για λόγους οικολογικής ευαισθησίας, η Toyota χρησιμοποιεί ως μονωτικό για τα καλώδια των αυτοκινήτων της όχι πλαστικά με βάση το πετρέλαιο, αλλά με βάση οργανικά υλικά όπως η σόγια.

Φαίνεται λοιπόν ότι όλη η φύση γιορτάζει με την απόφαση της ιαπωνικής εταιρείας και μαζί της τα τρωκτικά, που προτιμούν το οργανικό γεύμα από ένα καθαρά χημικής σύνθεσης.

Η Αμερικανίδα Τζάνις Τόλερ που έχει μηνύσει την Toyota επειδή –λογικά- δεν καλύπτει στο πλαίσιο της εγγύησης τη ζημιά από τα τρωκτικά, έχει ως κυριότερο επιχείρημα ότι η απόφαση της εταιρείας να χρησιμοποιήσει οργανικά μονωτικά στα καλώδιά της δεν έγινε για οικολογικούς λόγους αλλά μείωσης κόστους. Χωρίς να σκεφτεί ότι μπορεί να… προκαλέσει τα τρωκτικά.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα αποφασίσει το δικαστήριο και αν η Toyota θα πρέπει πλέον σχεδιάζοντας ένα νέο μοντέλο, να έχει στο νου της όχι μόνο τους ανθρώπους που θα το χρησιμοποιήσουν, αλλά και την παγκόσμια πανίδα που πιθανώς θα το ορέγεται.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!