Ποια μοντέλα είναι πιο επικίνδυνα τον χειμώνα;

Πέτρος Πιτσίνης
Ποια μοντέλα είναι πιο επικίνδυνα τον χειμώνα;
Τα τετρακίνητα αυτοκίνητα θα έπρεπε να προσφέρουν την υψηλότερη προστασία σε χειμωνιάτικο περιβάλλον, ωστόσο συχνά συμβαίνει το αντίθετο, χωρίς όμως δική τους ευθύνη!
Σε μπούμερανγκ μετατρέπεται συχνά η καλύτερη πρόσφυση, την οποία προσφέρουν τα τετρακίνητα οχήματα στους ολισθηρούς δρόμους τον χειμώνα. Και αυτό, καθώς πολλοί οδηγοί υπερεκτιμούν τις δυνατότητες των μοντέλων 4Χ4 και αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες, ακόμη και αν δεν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Γιαυτό και συνιστάται εξίσου μεγάλη προσοχή στην οδήγηση, όπως και στα μοντέλα με την κίνηση στον ένα άξονα, καθώς οι συνέπειες ενός τροχαίου ατυχήματος είναι το ίδιο σοβαρές. Αυτό, που πρέπει επίσης να γνωρίζουμε, είναι ότι τα μοντέρνα SUV χρειάζονται αλυσίδες, όπου κρίνεται κάτι τέτοιο αναγκαίο και για τα υπόλοιπα οχήματα. Μόνον έτσι προσφέρουν υψηλή ασφάλεια στους επιβάτες τους, αλλιώς κινδυνεύουν και αυτά να γλιστρήσουν στο οδόστρωμα. Πολύ περισσότερο μάλιστα, καθώς η πλειοψηφία των σύγχρονων, τετρακίνητων SUV δεν εφοδιάζεται στη χώρα μας με χειμερινά ελαστικά, που βοηθούν πολύ στους παγωμένους δρόμους. Σε αυτές τις περιπτώσεις τοποθετούνται οι αλυσίδες στους μόνιμα κινητήριους τροχούς, οι οποίοι είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων οι μπροστινοί. Να σημειώσουμε, ότι σχεδόν όλα τα σύγχρονα SUV λειτουργούν ως αμιγώς εμπροσθοκίνητα και η εμπλοκή των πίσω τροχών γίνεται συνήθως αυτόματα, όταν διαγνώσουν οι ειδικοί αισθητήρες συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης στον δρόμο. Εννοείται, ότι στα λίγα μοντέλα με μόνιμη πισωκίνηση και κατ΄ επιλογή εμπλοκή των μπροστινών τροχών, περνάμε τις αλυσίδες στις πίσω ρόδες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!