Το πρώτο ατύχημα με Bugatti Chiron

Πέτρος Πιτσίνης
Το πρώτο ατύχημα με Bugatti Chiron
Δεν πρόλαβε να πατήσει τους τροχούς του στην άσφαλτο το απόλυτο hypercar των 2 εκ. ευρώ και κατέληξε σε χαντάκι.

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, είναι όμως κρίμα. Το κόσμημα των υπέρ αυτοκινήτων και κάτοχος της μεγαλύτερη τελικής ταχύτητας για αυτοκίνητα παραγωγής, 420 χλμ./ώρα, δεν πρόλαβε να προσφέρει τις ιλιγγιώδεις επιδόσεις που του χαρίζουν οι 1.500 ίπποι του κινητήρα του.

Όπως κατέγραψε ο φακός περαστικών, ένα χωματουργικό μηχάνημα το μετάφερε από χαντάκι πλησίον αυτοκινητόδρομου, προς το σημείο όπου θα μπορούσε να παραληφθεί από κάποια οδική βοήθεια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του γερμανικού Bild, σε σχετική ερώτηση προς τη Bugatti αναφορικά με το ατύχημα δεν δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες, πέραν του ότι αυτό οφειλόταν σε στιγμιαία απροσεξία του οδηγού που τον έβγαλε εκτός δρόμου. Φυσικά δεν έγινε καμία αναφορά στο όνομα του οδηγού.

Η Chiron παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο του 2016 και μερικούς μήνες αργότερα άρχισαν οι πρώτες να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους. Μια από τις πρώτες λοιπόν Chiron, εκ των 500 που θα κατασκευαστούν συνολικά, είναι και αυτή που κατέληξε στο χαντάκι, έχοντας προφανώς διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα.

Αυτό μπορεί να είναι το πρώτο «επίσημο» ατύχημα με Chiron, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, μια ακόμα είχε υποστεί εκτεταμένες ζημιές μετά από ένα ατύχημα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Αυτό όμως αφορούσε τα εργοστασιακά πρωτότυπα αυτοκίνητα δοκιμών της Bugatti, όχι το μοντέλο κανονικής παραγωγής.

Με 1.500 ίππους στο δεξί πόδι και τελική ταχύτητα που υπερβαίνει τα… 400 χλμ./ώρα, εκτός από πολύ πλούσιος για να την αποκτήσει κανείς, πρέπει να είναι και πολύ προσεκτικός όταν την οδηγεί. Η δεύτερη αυτή προϋπόθεση δεν ίσχυε προφανώς για τον ιδιοκτήτη αυτής της Chiron, που τουλάχιστον, μέσα στην ατυχία του, κατάφερε να διατηρήσει την ανωνυμία του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!