Πόσους «καρπούς» θα δώσει η Giulia;

H FCA δεν θα κρατήσει το εκπληκτικό πλαίσιο της Giulia μόνο για τα μοντέλα της Alfa Romeo, όπως ανακοίνωσε αξιωματούχος της μάρκας στην παρουσίαση της Stelvio. 

Πόσους «καρπούς» θα δώσει η Giulia;

Κέρδισε τον τίτλο EuroCarBody 2016, τον πιο βαρύτιμο ευρωπαϊκό διαγωνισμό νέων πλαισίων αυτοκινήτων. Κέρδισε πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, με το μεγαλύτερο ποσοστό προστασίας για τους εμπρός επιβάτες, 98%, που έχει ποτέ επιτευχθεί από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Το πλαίσιο της Alfa Romeo Giulia, που δημιουργήθηκε με στόχο η ιταλική εταιρεία να ανταγωνιστεί του κυριότερους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων κύρους, είναι σίγουρα ένα κόσμημα. Υπό την ονομασία «Giorgio», η πισωκίνητη πλατφόρμα κατασκευάζεται από ελαφρά συνθετικά και μεταλλικά μέρη, όπως ανθρακονήματα και αλουμίνιο, εξασφαλίζοντας κορυφαία στιβαρότητα και παράλληλα χαμηλό βάρος.

Για όλους του παραπάνω λόγους, κατά την παρουσίαση της SUVεκδοχής της Giulia στην έκθεση του Λος Άντζελες, της νέας Stelvio, ο πρόεδρος της Alfa Romeo στις ΗΠΑ δήλωσε: «Έχουμε στα χέρια μας ένα διαμάντι. Αυτό το πλαίσιο, από άποψη δυναμικών χαρακτηριστικών, είναι κορυφαίο. Θα είναι λοιπόν κρίμα να μην το χρησιμοποιήσουμε σε άλλες μάρκες του ομίλου FCA».

Η Dodge θα είναι μάλλον από τις πρώτες «αδελφές» μάρκες που θα πάρουν τον υπέροχο κορμί της Giulia για να χτιστούν επάνω της τα Charger και Challenger. Και πολλά ακόμα crossover και SUV του ομίλου, που ετοιμάζονται οσονούπω. Την εποχή που πολλές διαφορετικές μάρκες, ακόμα και ανταγωνιστικές, μοιράζονται πλαίσια και κινητήρες, θα ήταν τουλάχιστον άστοχο για την FCA να αφήσει το Giorigio μόνο για την Alfa Romeo, καθώς έχει επενδύσει πολύ χρήμα και χρόνο στην εξέλιξή του.