Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρους από Koenigsegg (pics)

Νίκος Τσιώκος
Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρους από Koenigsegg (pics)
Κι όμως γίνεται! Η Koenigsegg ξεκίνησε την παραγωγή ενός κινητήρα, ο οποίος δε θα έχει εκκεντροφόρους, ώστε να προσθέσει ιπποδύναμη και ροπή.

Η Koenigsegg συνεχίζει να εντυπωσιάζει και εκτός από το να κατασκευάζει αυτοκίνητα, τα οποία είναι... σούπερ από πλευράς επιδόσεων, είπε να πάει και σ' ένα άλλο επίπεδο. Γι' αυτό και αποφάσισε να ξεκινήσει την παραγωγή ενός κινητήρα, ο οποίος δε θα έχει εκκεντροφόρους.

Βέβαια, για να επιτευχθεί αυτό, οι βαλβίδες θα ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα και θα κλείνουν με ελατήρια ή με αέρα, όπως παραδέχτηκε ο ιδρυτής της εταιρείας, Κρίστιαν βον Κοένιγκσεγκ. Μάλιστα, τόνισε ότι οι εκκεντροφόροι είναι περιττοί. Όσον αφορά τον κινητήρα, αυτός θα είναι 1.6 λίτρων, με την παραγωγή από τη σουηδική μάρκα να ξεκινάει για λογαριασμό της Qoros από την Κίνα.

Γι' αυτό, άλλωστε, ιδρύθηκε η θυγατρική Free Valve πριν από 16 χρόνια, ώστε κάποια στιγμή να μπει σε στάδιο παραγωγής το εν λόγω... μοτέρ. Μάλιστα, η συγκεκριμένη εταιρεία κάνει λόγο για αύξηση κατά 47% της ισχύος και κατά 45% της ροπής, που σημαίνει 230 ίππους και 320 Nm ροπή, τη στιγμή που εκτιμήσεις λένε ότι θα... πέσει στην κατανάλωση κατά 15%, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για τα σημερινά δεδομένα.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι από τη Free Valve τονίζεται πως για να σχεδιαστεί ο κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους θα πρέπει να γίνουν σημαντικές τροποποιήσεις σε σημαντικά μηχανικά μέρη του οχήματος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!