Αλλάζουν την αγορά οι Fiat και Amazon

Η συνεργασία της Fiat και του Amazon, κάνει για πρώτη φορά πραγματικότητα την online αγορά αυτοκινήτου και μάλιστα με κέρδος για τους καταναλωτές. 

Αλλάζουν την αγορά οι Fiat και Amazon

Δύο κολοσσοί, η Fiat στον τομέα της κατασκευής αυτοκινήτων και η Amazon, στον τομέα των online αγορών, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν το μέλλον στην απόκτηση αυτοκινήτου.

Από τη νέα χρονιά και αρχικά στην Ιταλία, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να δουν, να διαμορφώσουν και να παραγγείλουν τα μοντέλα 500, 500 L και Panda μέσω της πλατφόρμας της Amazon.

Πέρα από την ευκολία και την άνεση μιας τέτοιας δυνατότητας, οι αγοραστές θα απολαμβάνουν επίσης μεγαλύτερες εκπτώσεις από αυτές που δίνει το επίσημο δίκτυο εμπόρων. Με όφελος που μπορεί να φτάνει και το 33% -όχι επί της τιμής αλλά επί της τρέχουσας προσφοράς.

Ο Τζιανλούκα Ιτάλια, διευθυντής της Fiat στην Ιταλία, δήλωσε ότι «έφτασε ο καιρός να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα πιο ξεκάθαρο και αποτελεσματικό τρόπο αγοράς αυτοκινήτου». Ταυτόχρονα, ο περιορισμός στην αγορά μόνο τριών μοντέλων μέσω Amazon, έχει να κάνει με το κοινό τους, που θεωρείται ότι είναι αυτό που θα ανταποκριθεί καλύτερα σε αυτή τη δυνατότητα, ως πιο νεανικό.

Σύμφωνα με έρευνες που έχει διεξάγει η Fiat, περίπου ένα 50% του ιταλικού κοινού θα ήθελε να έχει τη δυνατότητα να αγοράζει αυτοκίνητο μέσω internet. Την ίδια στιγμή όμως, το 97% θα ήθελε να δει το αυτοκίνητό του πριν το παραλάβει, στην έκθεση της εταιρείας.

Έτσι το Amazon δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει τον επίσημο έμπορο που θα του παραδώσει το αυτοκίνητό του, ολοκληρώνοντας την αγορά. Από το πρώτο κλικ έως και την παραλαβή, η Fiat υπολογίζει ότι το διάστημα που θα απαιτείται δεν θα ξεπερνά τις δύο εβδομάδας. Αυτό, πάντα στην Ιταλία.

Ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού, η δυνατότητα αγοράς μέσω internet θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες μεγάλες αγορές της εταιρείας, πάντα μέσω της Amazon. Νέοι καιροί, νέα ήθη.