Αναστατώσαμε τα Μέγαρα με τον Godzilla (vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Αναστατώσαμε τα Μέγαρα με τον Godzilla (vid)
Βιώνουμε την εμπειρία στο τιμόνι του νέου Nissan GT-R στην πίστα των Μεγάρων και μελαγχολούμε, επειδή δεν κράτησε όσο θα θέλαμε. Μπαντζάι!

Mαλάκωσε ο Γκοτζίλα; Αυτό αναρωτηθήκαμε, όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες πληροφορίες για το νέο Nissan GT-R.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, το ιαπωνικό supercar που έχει γράψει ιστορία σπάζοντας απανωτά ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και κλόνισε τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς ανταγωνιστές του, έγινε πιο άνετο και φιλικό προς τον μέσο χρήστη. Από την άλλη πλευρά είχαμε όμως και τη Nissan, που έδειχνε έμπρακτα με την αύξηση της ιπποδύναμης στους 570 ίππους, ότι το νέο GT-R δεν μεταλλάχθηκε, αλλά απλά προσαρμόστηκε στα δεδομένα της εποχής, χωρίς όμως να προδώσει την αυθεντικότητά του.

Η επαφή μας στην πίστα των Μεγάρων με το Αγιο Δισκοπότηρο των ιαπωνικών σπορ μοντέλων είχε λοιπόν μεγάλο ενδιαφέρον. Θα βολεύονταν 570 άλογα σε ένα τόσο μικρό αυτοκινητοδρόμιο; Θα ανατριχιάζαμε από τη μοναδική εμπειρία στο τιμόνι του νέου GT-R; Ή μήπως μας απογοήτευε ο νέος Γκοτζίλα με μία απρόσμενη μαλθακότητα; Οι απαντήσεις εν τάχει, όπως εντάχει βιώσαμε και την γνωριμία μας με το εκρηκτικό χειροποίητο μοντέλο, μέσα στο οποίο υπάρχει και ειδική πλακέτα με το όνομα του μηχανικού, που είχε αναλάβει εξολοκλήρου τη συναρμολόγηση του μοτέρ του. Να το πούμε λοιπόν εξαρχής. Το νέο GT-R παραμένει ένα πολεμικό εργαλείο, προορισμένο να κάνει ευτυχισμένο τον οδηγό του και δυστυχισμένους, όσους ονειρεύονται να το αποκτήσουν, αλλά δεν μπορούν. Η πίστα των Μεγάρων αποδεικνύεται όντως πολύ μικρή γιαυτό, καθώς μόνον οριακά προλαβαίνεις να ανεβάσεις τετάρτη ταχύτητα και την γυρνάς κυρίως με τρίτη και κατεβάζοντας στις στροφές δευτέρα. Οι αλλαγές σχέσεων γίνονται ακαριαία με τα puddles στο τιμόνι και πάντα με τη συνοδεία ενός ήχου αντάξιου στη φήμη του αυτοκινήτου, ο οποίος προέρχεται από τις νέες εξατμίσεις τιτανίου και είναι σαφώς συναρπαστικότερος σε σχέση με το παρελθόν.

Ο biturbo κινητήρας των 3,8 λίτρων σε εκτοξεύει προς τα εμπρός σχεδόν από το ρελαντί, καθώς οι 20 επιπρόσθετοι ίπποι έχουν αξιοποιηθεί κυρίως για τη βελτίωση της εκρηκτικότητας στις χαμηλές στροφές. Το αποτέλεσμα είναι να νιώθεις ήδη από τις 2.500 σ.α.λ., ότι βρίσκεσαι στον σωστό δρόμο να διαλύσεις κάποιο ρεκόρ ταχύτητας, δικαιώνοντας απολύτως τους ανθρώπους της Nissan που αντιμετωπίζουν το GT-R σαν το καλό κρασί. Δηλαδή το αυτοκίνητο ωριμάζει από γενιά σε γενιά, χωρίς να χάνει ούτε ίχνος της γοητείας του. Ίσα ίσα μάλιστα, η μεγαλύτερη άνεση των αναρτήσεων στο πρόγραμμα καθημερινής χρήσης και το φιλτράρισμα των εσωτερικών θορύβων, έκαναν το ιαπωνικό supercar ένα ολοκληρωμένο μοντέλο υψηλού τουρισμού με έντονα αγωνιστικό χαρακτήρα.

Κλείνοντας να ευχηθούμε να μιμηθούν την ιδέα της ελληνικής αντιπροσωπείας της Nissan και άλλες εισαγωγικές εταιρείες με ανάλογα μοντέλα και να ευχαριστήσουμε τον συνοδηγό μας Παναγιώτη Χαλάτση, για την υπομονή, την ευγένεια και τον άψογο τρόπο, που μας καθοδήγησε.

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Kινητήρας V6, Biturbo, 3,8 λίτρων, μεγίστη ισχύς 570 ίπποι στις 6.800 σ.α.λ., μεγίστη ροπή στρέψης 637 Nm στις 3.300 σ.α.λ., τετρακίνηση, τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 11,8 lt/100 χλμ. Δεν υπάρχουν επίσημα εργοστασιακά στοιχεία για την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα, η οποία εκτιμάται όμως ότι θα είναι γρηγορότερη από τα 2,7’’ του απερχόμενου μοντέλου με τους 550 ίππους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!