Σαμποτάζ σε εργοστάσιο της Ford

Απίθανο και όμως αληθινό. Η ίδια η αμερικανική εταιρεία παραποιεί εξαρτήματα των μοντέλων που κατασκευάζει στη Βαλένθια της Ισπανίας. Γιατί;

Σαμποτάζ σε εργοστάσιο της Ford

Φαντάζει παρανοϊκό, όμως η ίδια η Ford έχει δώσει εντολή σε υπαλλήλους της, να τοποθετούν κρυφά ακατάλληλα και ελαττωματικά εξαρτήματα στη γραμμή παραγωγής.  Όπως ημιτελή τιμόνια και προβληματικά εξαρτήματα κινητήρων.

Δεν πρόκειται όμως για κλασική περίπτωση προβοκάτσιας. Με αυτόν τον τρόπο, η Ford δεν σκοπεύει να καταστρέψει, αλλά να… βελτιώσει την αξιοπιστία των μοντέλων της. Μάλιστα, έχει ονομάσει αυτή τη νέα πρακτική “Gremlin Tests”.

Αυτά βοηθούν τη Ford να ελέγχει στην πράξη μια πρωτοποριακή ψηφιακή τεχνολογία που εφαρμόζει, η οποία  καταγράφει, ελέγχει και παρακολουθεί τα εξαρτήματα όλων των οχημάτων στο εργοστάσιό της, στη Βαλένθια της Ισπανίας.

Η τεχνολογία Vision System της Ford – πρωτιά για τη βιομηχανία – φωτογραφίζει, ελέγχει και παρακολουθεί κάθε εξάρτημα των 400.000 επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων, καθώς και των 330.000 κινητήρων ,που συναρμολογεί και κατασκευάζει στη Βαλένθια κάθε χρόνο. Τα “Gremlins Tests” είναι ένας καινοτόμος τρόπος διασφάλισης ότι η νέα διαδικασία λειτουργεί σωστά.

Η Ford κατασκευάζει περισσότερα μοντέλα Ford στις προηγμένες εγκαταστάσεις του εργοστασίου της mega plant στη Βαλένθια από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη - μεταξύ άλλων τα Kuga, Kuga Vignale, Mondeo, Mondeo Vignale, Galaxy, S-MAX και Transit Connect & Tourneo Connect.

Στη Βαλένθια κατασκευάζονται επίσης οι κινητήρες 2.0L και 2.3L Ecoboost. Το Vision System τραβά πάνω από ένα δισεκατομμύριο φωτογραφίες σε 14 ημέρες, αριθμό εφάμιλλο με τις φωτογραφίες που ανεβαίνουν στο Instagram στην Ευρώπη.  Αυτό βοηθά επίσης στη δημιουργία μιας σύνθετης εικόνας – που αποτελείται από 3.150 φωτογραφίες – χάρη στην οποία αναδεικνύονται εύκολα οι όποιες αστοχίες της κατασκευής.

Στη Βαλένθια μέχρι τώρα, έχουν σταλεί στη γραμμή παραγωγής ελαττωματικά εξαρτήματα κινητήρων, ακατάλληλα τιμόνια ακόμα και λάθος ταμπλό, ενώ το “Gremlins Test” έχει επεκταθεί και στα 34 στάδια της συναρμολόγησης. Μετά την πιλοτική του εφαρμογή στη Βαλένθια, η Ford σκέφτεται να το καθιερώσει σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από αυτό, η αμερικανική εταιρεία έχει λανσάρει επίσς μία σειρά αυστηρών και, ενίοτε, ασυνήθιστων διαδικασιών ελέγχου ποιότητας, όπως:

•             Έχουν τοποθετηθεί υπερευαίσθητα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται για να καταγράφουν τις ανοχές των κινητήρων

•             Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό διασφαλίζει μέσα από ακουστικές δοκιμές ότι κάθε νέο Ford Focus RS λειτουργεί χωρίς ψεγάδι

•             Φτερά στρουθοκαμήλου χρησιμοποιούνται για το ξεσκόνισμα μοντέλων πριν τη βαφή για βελτιωμένη ποιότητα φινιρίσματος

•             Σύστημα ψηφιακής κάμερας – πρωτιά στη βιομηχανία –αναγνωρίζει ελαττώματα βαφής του αμαξώματος

•             Γίνεται ηχητική δοκιμή οχήματος όπου ελέγχεται η αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth

•             Τέλος πραγματοποιείται εικονική δοκιμή του αυτοκινήτου στο δρόμο, για αξιολόγηση προηγμένων τεχνολογιών οδηγού

img_3496_0.jpg

Η τεχνολογία Vision System της Ford – πρωτιά για τη βιομηχανία – φωτογραφίζει, ελέγχει και παρακολουθεί τα εξαρτήματα όλων των οχημάτων στο εργοστάσιό της, στη Βαλένθια της Ισπανίας.