Tο νέο VW Golf θα κινείται μόνο του (vid+pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Tο νέο VW Golf θα κινείται μόνο του (vid+pics)
Λειτουργίες ημι-αυτόνομης οδήγησης, εξελιγμένα συστήματα infotainment και νέοι κινητήρες, φέρνουν το ανανεωμένο Golf στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής πρωτοπορίας.

Μετά από μια τετραετία στους δρόμους και στην ψηλότερη θέση των πωλήσεων πανευρωπαϊκά, η 7η γενιά του VW Golf δέχεται τις απαραίτητες βελτιώσεις που θα του επιτρέψουν να συνεχίσει την επιτυχημένη του καριέρα.

Αν ψάχνετε για σημαντικές αισθητικές αλλαγές, αυτές δεν υπάρχουν. Τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που πλέον διαθέτουν full LED τεχνολογία, οι μικρές πινελιές σε προφυλακτήρες και οι νέοι τροχοί σε συνδυασμό με διαφορετική παλέτα χρωμάτων, είναι τα μόνα στοιχεία που θα διαχωρίζουν την αναβαθμισμένη από την αρχική έκδοση.

Μέσα και κάτω από το αμάξωμα όμως, το Golf φέρνει μια σειρά σημαντικών καινοτομιών που σίγουρα θα ανησυχήσουν τον ανταγωνισμό και θα ενθουσιάσουν το κοινό. Στο εσωτερικό κατ’ αρχήν η γνωστή εικόνα στιβαρότητας, σοβαρότητας και ποιότητας έχει εμπλουτιστεί με μια ψηφιακή οθόνη αφής 9,2 ιντσών που στην έκδοση Discover Pro μπορεί να ελέγχεται από το χρήστη και μέσω κινήσεων των χεριών. Αυτό το χαρακτηριστικό, σπάνιο συνολικά και μια πρωτιά για την κατηγορία, φέρνει νέα δεδομένα στην αλληλεπίδραση οδηγού και αυτοκινήτου.

Μένοντας στο πεδίο της ψηφιακής τεχνολογίας, το ανανεωμένο Golf θα είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του με λειτουργίας ημι-αυτόνομης οδήγησης, μέσω του συστήματος Traffic Assist Jam. Έως και την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα, το σύστημα αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί την λωρίδα κυκλοφορίας, να εκκινεί και να σταματά αυτόματα σύμφωνα με τη ροή της κυκλοφορίας, χωρίς καμία παρέμβαση του οδηγού.

Στο μηχανολογικό πεδίο, το νέο Golf θα είναι ο φορέας ενός επίσης εντελώς καινούριου κινητήρα, του 1.5 TSi Evo. Με καύσιμο της βενζίνη, θα αποδίδει 150 ή 130 ίππους στην έκδοση BlueMotion και θα έχει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και κατανάλωσης χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων ACT. Στη γκάμα φυσικά θα διατηρηθούν τα υφιστάμενα μηχανικά σύνολα βενζίνης Turbo του 1.0 λίτρου και το diesel των 1.6 λίτρων. Όσον αφορά στα διαθέσιμα κιβώτια, ένα εντελώς νέο αυτόματο DSG 7 σχέσεων θα κάνει επίσης για πρώτη φορά την εμφάνισή του προς αντικατάσταση του DSG 6 σχέσεων.

Οι αισθητικές, εξοπλιστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις θα περάσουν σε όλη τη γκάμα αμαξωμάτων του μοντέλου και στο GTi, που συνεχίζει με τον κινητήρα TSi των 2.000 κ.εκ. και απόδοση 230 ίππων ή 245 στην έκδοση Performance. Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα την επόμενη εβδομάδα στις 14 Νοεμβρίου, η VW θα αποκαλύψει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την ηλεκτρική έκδοση του ανανεωμένου μοντέλου με την ονομασία e-Golf και σημαντική αύξηση στην αυτονομία κίνησης όπως αναφέρει.

Το ανανεωμένο Golf θα ξεκινήσει να διατίθεται από το Δεκέμβριο σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές με τιμές ίδιες περίπου αυτών του σημερινού μοντέλου, παρά τον πλουσιότερο εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!