Ο άσσος που κρύβει η Renault

Ένας εντελώς νέος κινητήρας ετοιμάζεται από τη γαλλική εταιρεία για το 2017, ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί αυτόν της Mercedes σε επίπεδο ισχύος. 

Με ένα δομικά διαφορετικό υβριδικό σύστημα κίνησης υποδέχεται το 2017 η Renault. Αφενός για να δώσει την ισχύ που έχει ανάγκη η Red Bull στο κυνήγι της Mercedes, αλλά και η ίδια ώστε από ουραγός της σημερινής κατάταξης, να μετατραπεί σε υπολογίσιμο αντίπαλο.

Παρά τις βελτιώσεις που δέχτηκε μέσα στη χρονιά, η μονάδα ισχύος της Renault υπολειπόταν κατά περίπου 45 ίππους από αυτή της Mercedes, με τη διαφορά να μην δείχνει ότι μπορεί να γεφυρωθεί.

Έτσι, όπως επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ο υπεύθυνος της γαλλικής αγωνιστικής ομάδας Φρεντ Βασέρ, ο υφιστάμενος κινητήρας έφτασε στο όριο της εξέλιξής του.

«Κάναμε σημαντικά βήματα προόδου με τον κινητήρα μας μέσα στο 2016. Δεν μπορούμε όμως να συνεχίσουμε χωρίς μεγάλες αλλαγές. Ο υφιστάμενος κινητήρας έφτασε στο όριο της εξέλιξής του. Έτσι, για το 2017 θα έχουμε μια εντελώς νέα, 100% διαφορετική μονάδα. Οι δοκιμές προχωρούν και ως τώρα όλα εξελίσσονται σύμφωνα με τις προσδοκίες μας».

Όπως είναι φυσικό, η πρώτη ομάδα που θα χαρεί ιδιαίτερα για την επιτυχή έκβαση της εξέλιξης του νέου κινητήρα θα είναι αυτή της Red Bull. Η οποία ταλαιπωρήθηκε πολύ ώσπου η Renault να βρει μια λύση για τη χαμηλή απόδοση και τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα της το 2015. Στο κυνήγι της Mercedes άλλωστε, πρέπει να αθροιστούν όλες οι δυνάμεις.