Ο άσσος που κρύβει η Renault

Ένας εντελώς νέος κινητήρας ετοιμάζεται από τη γαλλική εταιρεία για το 2017, ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί αυτόν της Mercedes σε επίπεδο ισχύος. 

Ο άσσος που κρύβει η Renault

Με ένα δομικά διαφορετικό υβριδικό σύστημα κίνησης υποδέχεται το 2017 η Renault. Αφενός για να δώσει την ισχύ που έχει ανάγκη η Red Bull στο κυνήγι της Mercedes, αλλά και η ίδια ώστε από ουραγός της σημερινής κατάταξης, να μετατραπεί σε υπολογίσιμο αντίπαλο.

Παρά τις βελτιώσεις που δέχτηκε μέσα στη χρονιά, η μονάδα ισχύος της Renault υπολειπόταν κατά περίπου 45 ίππους από αυτή της Mercedes, με τη διαφορά να μην δείχνει ότι μπορεί να γεφυρωθεί.

Έτσι, όπως επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ο υπεύθυνος της γαλλικής αγωνιστικής ομάδας Φρεντ Βασέρ, ο υφιστάμενος κινητήρας έφτασε στο όριο της εξέλιξής του.

«Κάναμε σημαντικά βήματα προόδου με τον κινητήρα μας μέσα στο 2016. Δεν μπορούμε όμως να συνεχίσουμε χωρίς μεγάλες αλλαγές. Ο υφιστάμενος κινητήρας έφτασε στο όριο της εξέλιξής του. Έτσι, για το 2017 θα έχουμε μια εντελώς νέα, 100% διαφορετική μονάδα. Οι δοκιμές προχωρούν και ως τώρα όλα εξελίσσονται σύμφωνα με τις προσδοκίες μας».

Όπως είναι φυσικό, η πρώτη ομάδα που θα χαρεί ιδιαίτερα για την επιτυχή έκβαση της εξέλιξης του νέου κινητήρα θα είναι αυτή της Red Bull. Η οποία ταλαιπωρήθηκε πολύ ώσπου η Renault να βρει μια λύση για τη χαμηλή απόδοση και τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα της το 2015. Στο κυνήγι της Mercedes άλλωστε, πρέπει να αθροιστούν όλες οι δυνάμεις.