Έκθεση Αυτοκίνηση 2016: Εντυπωσιακή προσέλευση στο περίπτερο της Anytime

Πέτρος Πιτσίνης
Έκθεση Αυτοκίνηση 2016: Εντυπωσιακή προσέλευση στο περίπτερο της Anytime
Το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτων "Buy the Mile", κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών χιλιάδων επισκεπτών στο περίπτερο της Anytime.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Έκθεση «Αυτοκίνηση 2016» στο παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, από τις 22 έως και 30 Οκτωβρίου 2016. Σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα στοιχεία, το ενδιαφέρον του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους επισκέπτες να φθάνουν τους 77.000.

Η Anytime της INTERAMERICAN, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, έδωσε το δικό της στίγμα στην έκθεση. Το εξειδικευμένο προσωπικό στο περίπτερό της υποδέχθηκε περισσότερα από 18.000 άτομα, που ενημερώθηκαν για το νέο πρωτοποριακό τρόπο ασφάλισης με το χιλιόμετρο, «Buy the Mile».

Για τους ενδιαφερόμενους, πραγματοποιήθηκαν και επιδείξεις στο αυτοκίνητο που υπήρχε στο περίπτερο, για την τοποθέτηση της τηλεματικής συσκευής με την οποία καταγράφονται τα χιλιόμετρα. Ήδη, τα συμβόλαια «Buy the Mile», που έχουν συναφθεί από την έναρξη διάθεσης του προγράμματος μέχρι σήμερα, ξεπερνούν τα 3.000!

Η καινοτομία των προγραμμάτων «Buy The Mile» είναι ότι συνδέονται με τα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο μέσα σε ένα χρόνο. Συγκεκριμένα, με τη σχετική ασφάλιση του αυτοκινήτου, μπορεί ο πελάτης να διανύσει μέχρι και 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο, πληρώνοντας ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα συγκριτικά με τα παραδοσιακά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου.

Η δυναμική παρουσία της Anytime στην έκθεση υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι 2.500 επισκέπτες δήλωσαν συμμετοχή στον προσεχή διαγωνισμό που θα αναδείξει τρεις νικητές, με δώρο το καλύτερο συμβόλαιο ασφάλισης της Anytime, στο πρόγραμμα «Value Plus», για ένα χρόνο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!