Δυνατός «παίκτης» στην κατηγορία των OTAs για την Ελληνική αγορά το 18-24.gr

Δυνατός «παίκτης» στην κατηγορία των OTAs για την Ελληνική αγορά το 18-24.gr

Δυνατός «παίκτης» στην κατηγορία των OTAs για την Ελληνική αγορά το 18-24.gr

Τα νούμερά του στα Online Travel Agencies βλέπει να ανεβαίνουν σημαντικά το 18-24.gr. 

Αν και με πολύ μικρότερους τζίρους αφού δεν ασχολείται με την έκδοση εισιτηρίων, αλλά με την πώληση ολοκληρωμένων πακέτων, που συνδυάζουν μεταφορά και διαμονή, το www.18-24.gr, έπειτα και από την ανακοίνωση του κλεισίματος δύο δημοφιλών στον τομέα των online εκδόσεων εισιτηρίων sites κερδίζει τη θέση ενός αξιόλογου «παίκτη» στην ελληνική αγορά, κι απ' ότι φαίνεται θα πάρει αρκετά μεγάλο μερίδιο τους. Αν και για κάποιους θεωρείται μειονέκτημα η μη πώληση μόνο εισιτηρίου ή μόνο διαμονής, η τακτική να επιμείνει στο συνδυασμό τουλάχιστον δύο υπηρεσιών, φαίνεται πως απέδωσε τα μέγιστα. Σωστή διαχείριση του πελατολογίου, σταθερά βήματα, ανάπτυξη που οδηγεί και σε βιωσιμότητα κι όχι «τζιρος για το τζίρο» έχουν φέρει τη δημοφιλή πλατφόρμα κρατήσεων αυτήν τη στιγμή στην κορυφή. 

Σε αυτό έχει βοηθήσει και το ίδιο το προϊόν, ο συνδυασμός υπηρεσιών, αφού τελικά τη γνώση του τελικού κόστους σε ένα πακέτο, την προτιμά όλο και περισσότερος κόσμος. Η τακτική του να κλείσει κανείς το φτηνό εισιτήριο και στις ίδιες ημερομηνίες να μη βρίσκει φτηνό ξενοδοχείο, ή το αντίστροφο, έχει οδηγήσει πολύ κόσμο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα που σου δίνει αποτελέσματα για το σύνολο των υπηρεσιών.

'Ηδη στις πρώτες πέντε ημέρες από την αναστολή λειτουργίας των δυο sites, παρατηρήθηκε μια μέση αύξηση άνω του 20% μέσα από το www.18-24.gr, με ανοδική τάση.

Η εξέλιξη αυτή, επιβεβαιώνει ακόμη περισσότερο τόσο την επιμονή του 18-24.gr στην δημιουργία και πώληση ολοκληρωμένων πακέτων, όσο και την μεσοπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει. Η παρουσίαση την νέας πλατφόρμας το φθινόπωρο, θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις, αφού πρόκειται για κάτι πρωτοποριακό όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, αλλά το σημαντικότερο, ο συνδυασμός όλων αυτών και η λειτουργία σε έξι γλώσσες αρχικά, συνοδεία της αναβαθμισμένης επικοινωνιακής τακτικής απέναντι στο ευρύ κοινό όλων των ηλικιών, αναμένεται να κάνουν τη διαφορά.

Το κυνήγι του φτηνού εισιτηρίου ή του φτηνού ξενοδοχείου, τελικά δεν άφησε ευχαριστημένο κανέναν. Οι πελάτες - χρήστες των sites κρατήσεων φαίνεται να συνειδητοποιούν ολοένα και περισσότερο πως δεν μπορούν να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα αν δεν συνδυάζονται οι υπηρεσίες. 

Πέρα από την εξέλιξη στο τεχνολογικό κομμάτι, σημαντικό ρόλο θα παίξουν για την ακόμη μεγαλύτερη εξέλιξη της πλατφόρμας οι συνεργασίες. Τα τελευταία δύο χρόνια η συνεχής εκπαίδευση κι επιμόρφωση των στελεχών και η παρουσία τους σε εξειδικευμένα events στο εξωτερικό, έφερε κοντά εταιρείες - ηγέτες στο κομμάτι της διαμονής αλλά και της μεταφοράς. Δημιουργήθηκαν σταθερές συνεργασίες, οι οποίες αποδίδουν καρπούς και εξελίσσονται και βελτιώνονται συνεχώς. Επόμενος στόχος είναι να υπάρξει μια πιο στενή συνεργασία και με το κομμάτι των ελληνικών εταιρειών μεταφορών, είτε μιλάμε για αεροπορικές είτε για ακτοπλοϊκές. Ήδη γίνονται συζητήσεις, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να υπάρξει άνοιγμα στην αγορά του εισερχόμενου τουρισμού, πρώτα απο τις γειτονικές χώρες.

Οι συνθήκες ευνοούν το σχεδιασμό αυτό, ο χρόνος θα δείξει την εξέλιξη.

Best of internet