Για τη μπάλα και τέσσερα αυτοκίνητα

Για τη μπάλα και τέσσερα αυτοκίνητα

bet365

Αυνανισμός, φωτιά, χειρόφρενο και πάλι ποδόσφαιρο. Ο Γιώργος Καραμάνος γράφει για τον MVP του τελικού του Europa League.

Τα πρώτα βήματα τα έκανε παρέα με τον Λιονέλ Μέσι στη Νιούελς Ολντ Μπόις, αλλά όπως και ο συμπατριώτης του σούπερ σταρ, δεν έμεινε για πολύ στο Ροζάριο. Ο δικός του προορισμός ήταν εγχώριος και πιο συγκεκριμένα η πρωτεύουσα. Το παιδομάζωμα της Μπόκα Τζούνιορς είχε εντοπίσει τον Εβερ Μπανέγα, ο οποίος στα 19 του ήταν ήδη βασικός στους Σενέισες. Εναν χρόνο αργότερα, το καλοκαίρι του 2007, θα ερχόταν και η πρώιμη καταξίωση. Πρώτα ήταν η παγκόσμια αναγνώριση στο Μουντιάλ Νέων του Καναδά, όπου μαζί με τους Αγουέρο, Ντι Μαρία, Σάρατε, Φάτσιο, θα κατακτούσαν την κορυφή. Στη συνέχεια η μεταγραφή του Φερνάντο Γκάγο στη Ρεάλ, θα έφερνε το παλικαράκι με τα πεταχτά αυτιά αναντικατάστατο στην 11άδα.

Ο Μπανέγα αμέσως έκανε τη διαφορά και ξεχώρισε στην πορεία προς τον τίτλο του Κόπα Λιμπερταδόρες. Λίγους μήνες μόνο αργότερα (Γενάρης 2008) η Βαλένθια, που ακόμα τότε ξόδευε, θα πλήρωνε για χάρη του 20 εκατ. ευρώ. Μπορεί το ποσό να ήταν πολύ μεγάλο, μα άπαντες θεωρούσαν πως ο πιτσιρικάς ήταν ο επόμενος μεγάλος box to box μέσος του ποδοσφαίρου των Γκαούτσος. Τελικά όμως θα τους απογοήτευε όλους, καθώς μέχρι το βράδυ της Τετάρτης και τον τελικό του Europa League, έκανε θόρυβο περισσότερο για τα όσα του συνέβαιναν μέσα σε κάποιο αυτοκίνητο, παρά για το ποδοσφαιρικό κομμάτι της ιστορίας. Ολα αυτά ώσπου αναδείχτηκε MVP στη Βαρσοβία και έκανε το όνομα του να ακουστεί ξανά για τους σωστούς λόγους.

Σπουδαία μπάλα λοιπόν δεν έπαιξε ούτε στη Βαλένθια, αλλά ούτε και στις Ατλέτικο Μαδρίτης (2008-'09), Νιούελς Ολντ Μπόις (2004), όπου βρέθηκε για λίγο δανεικός. Ο Ουνάι Εμερι όμως γνώριζε τις ικανότητες του, καθώς τον είχε παίκτη, την εποχή που έκανε κοουτσάρισμα στις Νυχτερίδες και συναίνεσε, όταν ο κορυφαίος τεχνικός διευθυντής του κόσμου (δες ΕΔΩ το αφιέρωμα για τον απίστευτο Μόντσι), πρότεινε να τον πάρουν στο «Σάντσεθ Πιθχουάν». Μάλιστα ήταν τόσο στα αζήτητα πλέον στα 26 του, που για να τον αγοράσουν οι Ανδαλουσιανοί πλήρωσαν μόλις δύο εκατ. ευρώ. Η χωρίς φρένο πτώση της αξίας του δηλαδή στο χρηματιστήριο του αθλήματος ήταν περίπου της τάξης του 300%.

Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του στο νέο σπίτι του και στην αρχή δεν έπαιζε καλά, δημιουργώντας γκρίνια. Σταδιακά όμως άρχισε να παίρνει τα πάνω του, δίχως πάντως ποτέ να είναι αδιαπραγμάτευτα βασικός. Ο Εμερι άλλαζε συνεχώς το σχήμα με τους Μ' Μπιά, Κριτσόβιακ, Μπανέγα, βάζοντας τον Αργεντίνο συνήθως λίγο πιο μπροστά, όταν ήθελε την εξαιρετική κάθετη πάσα του και γενικότερα το πιο δημιουργικό παιχνίδι του. Με τη διαφορά βέβαια πως είχε καταφέρει να τον πείσει να βοηθάει και στην άμυνα, κάτι που σαν 8άρι μέχρι φέτος δεν έκανε και γι αυτό έτρωγε πάγκο στις ομάδες του.

Τι συνέβαινε όμως και ο Μπανέγα δεν ξεδίπλωνε ποτέ το βέβαιο ταλέντο του; Στη Βαλένθια έχουν χυθεί τόνοι μελανιού στην προσπάθεια να εξηγηθεί το φαινόμενο. Απαντες κατέληγαν στην τεμπελιά και την κακή εξωγηπεδική ζωή του. Είναι μάλιστα φοβερές αυτές οι ιστορίες που έχουν συμβεί με τα αυτοκίνητα του. Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις απίθανες αφηγήσεις έρχονται να επισκιάσουν όλα όσα έχει κάνει ποτέ εντός γηπέδων. Ας τις θυμηθούμε λοιπόν...

Αυνανισμός...
Λίγες μόλις μέρες πριν μετακομίσει από τη Μπόκα Τζούνιορς στη Βαλένθια, τότε δηλαδή που ήταν ακόμα 19 ετών, τον συνέλαβε κάμερα της τροχαίας να αυνανίζεται στο αυτοκίνητου του, ενώ ήταν σταματημένος σε φανάρι, με την είδηση να παίζει παντού στην Αργεντινή.

Χειρόφρενο...
Αρχές του 2012 και ενώ είχε πρόβλημα στο γόνατο και δεν μπορούσε να ταξιδέψει στο «Καμπ Νόου» για το ματς με τη Μπαρτσελόνα, έμεινε στη Βαλένθια. Πήρε λοιπόν το Audi R8 του και βγήκε βόλτα. Σταμάτησε κάποια στιγμή σε ένα βενζινάδικο. Κατέβηκε, αλλά είδε το αυτοκίνητο να τσουλάει προς τα μπροστά. Είχε ξεχάσει να τραβήξει χειρόφρενο. Τι έκανε για να το σταματήσει; Αντί να μπει γρήγορα μέσα και να πατήσει φρένο, έβαλε το αριστερό πόδι του μπροστά από τη ρόδα. Οπως ήταν λογικό το βαρύ αμάξωμα του διέλυσε την περόνη και τα μετατάρσια, αφήνοντας τον εκτός δράσης για έξι μήνες.


Πυρκαγιά...
Με το που έγινε καλά και άρχισε προπονήσεις, ξεκίνησε μία μέρα με την αγαπημένη του Ferrari 360 Módena για το προπονητικό κέντρο της Βαλένθια. Σχεδόν έξω από την πύλη όμως η αμαξάρα πήρε φωτιά για άγνωστη αιτία. Εκείνος πρόλαβε και πετάχτηκε, αλλά οι φλόγες επεκτάθηκαν στα κοντινά δέντρα και απείλησαν ακόμα και τις εγκαταστάσεις των Νυχτερίδων, με τους πυροσβέστες να σώζουν την κατάσταση οριακά.

Τηλέφωνο...
Και σαν μην έφταναν αυτά, τον Απρίλιο του 2013, η τροχαία της Βαλένθια τον σταμάτησε επειδή μιλούσε οδηγώντας στο κινητό του. Αν και ο αστυνομικός δήλωσε οπαδός της ομάδας και του ζήτησε αρχικά αυτόγραφο, στη συνέχεια του έκοψε και το σχετικό πρόστιμο για την παρανομία του. Ηταν η ένατη παράβαση κάποιου κώδικα οδικής κυκλοφορίας στα χρόνια του στην πόλη του Λεβάντε.

Προφανώς ο Μπανέγα και τα αυτοκίνητα δεν είναι οι καλύτεροι φίλοι. Από τον τελικό της Τετάρτης όμως και έπειτα αυτές οι ιστορίες ανήκουν στο παρελθόν. Φρόντισε εκείνος με το παιχνίδι του καθ' όλη τη σεζόν, να γίνουν ιστορία. Σημασία έχει και πάλι το αγωνιστικό κομμάτι. Αυτό που τον έχει φέρει ξανά ακόμα στην Εθνική Αργεντινής ενόψει του Κόπα Αμέρικα και πιθανός βασικό στο πλευρό του Μασεράνο.

Follow me: @jorgekaraman

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Γιώργος Καραμάνος
Γιώργος Καραμάνος