Δεν ανησυχεί ο Γουέμπερ
Πολλά έχουν ακουστεί και γραφτεί για το μέλλον του Μαρκ Γουέμπερ στη Red Bull, όμως ο Αυστραλός δεν ανησυχεί για τη θέση του στην αυστριακή ομάδα. Αυτό διότι τόσο ο ίδιος όσο και οι «κόκκινοι ταύροι» είναι ευχαριστημένοι από τη συνεργασία τους. «Δεν ανησυχώ. Και το 2009 έλεγαν πως θα με αντικαθιστούσε ο Ραϊκόνεν.
Αυτά ακούγονται συχνά στη Formula1. Κάποια μέρα θα σταματήσω και κάποιος άλλος θα πάρει το μονοθέσιο. Τόσο εγώ όσο και η ομάδα είμαστε ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας τα τελευταία χρόνια», είπε ο 36χρονος, που δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την τρις παγκόσμια πρωταθλήτρια. «Είναι πολύ πιθανό να τελειώσω την καριέρα μου με αυτή την ομάδα, αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Σε αυτό το χώρο όλα είναι πιθανά».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!