Δεν αγχώνεται ο Βολφ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ο Τότο Βολφ πιστεύει πως δεν υπάρχει λόγος να αγχωθούν στη Mercedes λόγω των πρώτων προβλημάτων που παρουσίασε χθες και σήμερα.
Προβλήματα με το... καλημέρα στη νέα σεζόν αντιμετώπισε η Mercedes, όμως ο Τότο Βολφ δεν αγχώνεται. Το νέο αφεντικό των Γερμανών πιστεύει ότι θα γίνει σωστή δουλειά και τόνισε πως δεν υπάρχει λόγος για άγχος.
«Υπάρχει πολύ δουλειά που πρέπει να κάνουμε και θέλουμε να γίνει με τον σωστό τρόπο. Συνεπώς, δεν υπάρχει λόγος να αγχωθούμε. Για αυτό θα κάνουμε τη δουλειά καλά και θα βγούμε στην πίστα ξανά αύριο το πρωί», ήταν τα λόγια του Βολφ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!