Ρόζμπεργκ: «Σημαντική πρόοδος»
Για την εξέλιξη και την πρόοδο της Mercedes μίλησε ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος τόνισε πως η γερμανική ομάδα έχει κάνει πολλά βήματα, ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ενόψει της επόμενης χρονιάς. «Η εξέλιξη είναι εντυπωσιακή.
Δυστυχώς δεν φάνηκε πολύ αυτό στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, ωστόσο στην αρχή της σεζόν είχαμε το γρηγορότερο μονοθέσιο. Αυτό είναι εξέλιξη, αν κάνετε μια βόλτα στις εγκαταστάσεις θα δείτε σημαντική πρόοδο συγκριτικά με πριν τρία χρόνια. Έχουμε κάνει πολλά βήματα και είμαι σίγουρος πως την επόμενη σεζόν θα είμαστε ακόμη καλύτεροι.
Δυστυχώς η εξέλιξη μας πήρε περισσότερο χρόνο απ' ό,τι περιμέναμε. Ελπίζαμε πως φέτος θα ήμασταν σε θέση να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα, όμως δεν τα καταφέραμε. Ωστόσο, μάθαμε από αυτή τη χρονιά και γι' αυτό είμαι σίγουρος ότι στο επόμενο πρωτάθλημα θα ξεκινήσουμε πολύ καλά», ήταν τα λόγια του.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!