O Λoύκας που πρέπει να γίνει μόνιμος και ο "Σέμπα", που "έφτιαξε" κόσμο και ομάδα!

O Λoύκας που πρέπει να γίνει μόνιμος και ο "Σέμπα", που "έφτιαξε" κόσμο και ομάδα!

O Λoύκας που πρέπει να γίνει μόνιμος και ο "Σέμπα", που "έφτιαξε" κόσμο και ομάδα!

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης αναφέρεται στον Λούκας Βιγιαφάνιες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μην είναι μόνιμος στην ενδεκάδα του Παναθηναϊκού με την μπάλαρά που ξέρει, τον Λέτο, που αν και ανέτοιμος ξεσηκώνει κόσμο και ομάδα και το 58ο τίτλο της κορυφαίας ελληνικής ομάδας στην ιστορία του αθλητισμού, του μπασκετικού Παναθηναϊκού

Για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο δεν έχω να πω πολλά παρά μόνο να σταθώ σε δύο πρόσωπα. Το πρώτο είναι ο Λούκας Βιγιαφάνιες , που πέτυχε το δεύτερο γκολ, δημιούργησε το πρώτο γκολ και με την ταχύτητα και την υψηλή τεχνική του έκανε τον Παναθηναϊκό να φαίνεται άλλη ομάδα από την μέση και μπροστά. Ο Βιγιαφάνιες είναι ένας μέσος , που είχε να δει χρόνια ο κόσμος του Παναθηναϊκού. Αυτός ο παίκτης για μένα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μην είναι στην ενδεκάδα σε κάθε παιχνίδι αν δεν είναι τιμωρημένος η τραυματίας. Από την στιγμή, που μπορεί να αγωνιστεί ΠΡΕΠΕΙ να είναι στην ενδεκάδα. Είτε πίσω από τον Μπέργκ στο 4-2-3-1, είτε στην άκρη στο 4-4-2. Θέμα του Στραματσόνι είναι να του βρει την κατάλληλη θέση. Πάντως ο Βιγιαφάνιες έχει τέτοια ποιότητα , που μπορεί με μία κίνηση, με μία πάσα, με μία πολύ καλή τελική προσπάθεια να κρίνει ένα παιχνίδι υπέρ του Παναθηναϊκού. Επίσης έχει την δυνατότητα να αξιοποιήσει τον Μπέργκ, να του δώσει την μπάλα εκεί που πρέπει. Αυτός ο παίκτης, λοιπόν, που ήδη έχει μπει και στην καρδιά των φίλων του Παναθηναϊκού(που γουστάρουν τους Λάτιν μπαλαδόρους) πρέπει να είναι μόνιμος στην ενδεκάδα και μπορεί με την παρουσία του να αλλάξει επίπεδο την ομάδα.

Ο δεύτερος παίκτης, που στέκομαι δεν είναι άλλος από τον Λέτο. Τον γουστάρει πολύ ο κόσμος, φάνηκε χθες μόλις σηκώθηκε για ζέσταμα και στη συνέχεια, όταν μπήκε στο παιχνίδι, γουστάρει πολύ και αυτός την ομάδα. Είναι τέτοιας κλάσης παίκτης , που ακόμα και ανέτοιμος , όπως φάνηκε χθες, μέσα σε ένα τέταρτο ήταν πρωταγωνιστής σε τρεις φάσεις. Στο δεύτερο γκολ, στο πλασέ που έκανε ο ίδιος και απέκρουσε ο Μπάρκας και στην πάσα, που δίνει στον Μπέργκ, ο οποίος δεν καταφέρνει να σκοράρει. Ο Λέτο επέστρεψε είναι εδώ, είναι καλά και θέλει υπομονή, για να δίνει όλο και περισσότερα στην ομάδα. Και πιστεύω, ότι περισσότερο σαν φορ θα τον βλέπουμε παρά στην άκρη. Σε μία εποχή, που ο κόσμος του Παναθηναϊκού έχει απογοητευτεί από όλα όσα έχουν γίνει φέτος ο Λέτο έφερε και πάλι το χαμόγελο στα χείλη των φίλων του και ο Βιγιαφάνιες την ελπίδα, ότι μπορεί να αλλάξει επίπεδο την ομάδα.

Ο Μολέδο ήταν για άλλο ένα παιχνίδι πολύ καλός στην άμυνα, ο Εβαντζελίστα δραστήριος , έβαλε και το γκολ, οι μεταγραφές του Γενάρη φαίνεται, ότι προσαρμόζονται και δίνουν πράγματα στην ομάδα. Αρκεί να χρησιμοποιούνται από τον Στραματσόνι, όπως πρέπει κάτι που σε αρκετά ματς δεν έγινε και η ομάδα βγήκε χαμένη.

ΥΓ: Επειδή βλέπω, ότι η προπαγάνδα η «κόκκινη» πάει φουλ και λένε για δεύτερη κίτρινη και κόκκινη του Μπέργκ στην φάση του πέναλτι και επειδή …τυφλοί δεν είμαστε , όπως θέλουν αυτοί η φάση αυτή έπρεπε να είχε σταματήσει την στιγμή που ο Λεταλέκ με το χέρι σπρώχνει την μπάλα στον Παπαδόπουλο , που σούταρε και στη συνέχεια έκανε το χέρι ο Μπέργκ. Εχει γίνει στην ίδια φάση επιθετικό φάουλ και πέναλτι. Αρα πέναλτι δεν θα είχε γίνει αν έδινε το επιθετικό φάουλ, που είναι καθαρό. Οπότε αν σφύριζε σωστά σε αυτή την φάση ο Στυλιάρας θα έδινε το φάουλ, που έχει κάνει ο Λεταλέκ, που έδωσε με το χέρι την μπάλα και δεν θα υπήρχε συνέχεια στην φάση. Επίσης στην διάρκεια του αγώνα έγιναν ένα, δύο λάθη σε βάρος του Παναθηναϊκού, που εκνεύρισαν τους παίκτες, όπως το φάουλ-μαρς που έγινε από τον Κυβρακίδη στον Μπέργκ δεν δόθηκε με αποτέλεσμα ο Σουηδός να διαμαρτυρηθεί και να δεχθεί κίτρινη κάρτα , αλλά και το γεγονός, ότι δεν δόθηκε καν φάουλ σε φάση, που ο Μπιτόλο (άθελα του, αλλά τον βρήκε) με το πόδι άνοιξε τα χείλια του Καλτσά , που γέμισε αίματα. Κακώς αντιδρούν οι παίκτες και ο Μπέργκ, που γεμίζει κάρτες, αλλά από την άλλη πόσο θα τρώει ξύλο ο Μπέργκ ακόμα και πόσο να αντέξει και να μην αντιδράει ; Δύσκολο πράγμα. Αυτός ο παίκτης είναι κόσμημα για το ελληνικό ποδόσφαιρο και οι διαιτητές αντί να τον προστατεύουν , αφήνουν ατιμώρητο το ξύλο, που τρώει και του σπάνε τα νεύρα…

ΥΓ2: Το 58ο κύπελλο της κορυφαίας ελληνικής ομάδας στην ιστορία όλων των αθλημάτων της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού(με τα έξι ευρωπαϊκά) δείχνει, ότι ο εξάστερος ήταν είναι και θα είναι εθισμένος στους τίτλους και τις κούπες και θα κρατάει πάντα ψηλά την σημαία του Παναθηναϊκού και θα δίνει μεγάλες χάρες στον κόσμο του σε εποχές δύσκολες για την ομάδα ποδοσφαίρου.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.