Τρεις φωτό, τρία ποδοσφαιρικά εγκλήματα στη Λεωφόρο (pics)

Τρεις φωτό, τρία ποδοσφαιρικά εγκλήματα στη Λεωφόρο (pics)

bet365

Ο Κ. Νικολακόπουλος καταφεύγει μέσα από το blog του στο gazzetta σε τρεις φωτογραφίες, που δείχνουν σχεδόν τα πάντα για τον χθεσινό Ολυμπιακό...

Θα σταθώ μόνο σε τρεις φάσεις του χθεσινού ντέρμπι, που όμως καταδεικνύουν το θλιβερό της εικόνας που παρουσίασαν οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού. Τρεις φάσεις, ισάριθμα ποδοσφαιρικά εγκλήματα…

Ανταγωνιστικές αποδόσεις στο Λέστερ – Εβερτον με 0% Γκανιότα*. *Το 0% γκανιότα αφορά την επιλογή ''Νικητής αγώνα'' πριν την έναρξη σε επιλεγμένα παιχνίδια. (21+)!

Γιατί η γνώμη μου είναι ότι ξέχωρα από τα όποια λάθη μπορεί να κάνει ο Λεμονής κι ο κάθε Λεμονής, σε επίπεδο τακτικής, επιλογών η, αλλαγών, δεν έχει πλέον νόημα να «δείχνουμε» μόνο τον εκάστοτε προπονητή του Ολυμπιακού ως φταίχτη για κάθε αρνητικό αποτέλεσμα. Το μόνο που έτσι γίνεται είναι να απαλλάσσονται οι πρωταγωνιστές της κάθε επιτυχίας, αλλά και της κάθε επιτυχίας, δηλαδή οι παίκτες...

Πρώτη φάση, με τον Πάρντο να είναι από δεξιά έξω από την περιοχή στο 51’, με το αποτέλεσμα στο 0-0 και για…εκατοστή φορά κάνει το ίδιο πράγμα: αγνοεί συμπαίκτη του που βρίσκεται σε καλύτερη θέση από αυτόν και προσπαθεί εγωϊστικά να σκοράρει, αποτυγχάνοντας όπως άλλωστε συνήθως γίνεται, ειδικά δε όταν σουτάρει με το αριστερό πόδι. Δείτε στη φωτογραφία τον Φορτούνη ολομόναχο αριστερά, να σηκώνει κιόλας το χέρι ζητώντας μία πάσα. Το πιο επώδυνο είναι ότι ο Πάρντο κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα, σε κάθε φάση στην οποία μπορεί να σουτάρει. Κοιτάζει μόνο πώς θα σουτάρει ο ίδιος μπας και βάλει γκολ και γίνει ήρωας. Μόνο που αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο…

Δεύτερη φάση, το γκολ του Παναθηναϊκού. Ο Λεμονής, πάντα διακριτικός, το χαρακτήρισε «εύκολο». Εγώ λέω ότι ήταν μία τραγική αμυντική συμπεριφορά των εφτά εκ των 11 παικτών της ενδεκάδας του Ολυμπιακού στην ίδια φάση! Διότι παίρνει την μπάλα ο Λουντ κάτω από το κέντρο προς την εστία του Παναθηναϊκού. Και ξεκινάει επίθεση με τον Πάρντο και τον Ομάρ να τον...κοιτάνε. Ο Πάρντο πάει να τον μαρκάρει και σταματάει! Ο Ομάρ πάει κι αυτός να τον μαρκάρει κι επίσης σταματάει! Τελικά σπεύδει ένας τρίτος πάνω του, ο Οτζίτζα, αλλά αντί έστω να του κάνει ένα φάουλ, τον αφήνει ανενόχλητο να προχωρήσει και να βγάλει την πάσα στον Μόλινς.

Στο μεταξύ, ο Ένγκελς έχει πολύ σωστά τραβηχτεί για το οφσάϊντ, αλλά ο πιο άπειρος Σισέ έχει μείνει κολημμένος πίσω και καλύπτει πλήρως τον αντίπαλο φορ. Κι ενώ διαδραματίζονται αυτά, δύο παίκτες του Παναθηναϊκού από την άλλη πλευρά, ο Χίλιεμαρκ κι ο Βιγιαφάνιες κάνουν κίνηση προς το δεύτερο δοκάρι για να εκμεταλλευθούν τη φάση. Και παρότι υπάρχουν τρεις παίκτες του Ολυμπιακού, ο Κούτρης, ο Ρομάο κι ο Ανδρούτσος, κινείται να καλύψει μόνο ο ένας, ο Κούτρης! Του Ρομαό και του Ανδρούτσου σαν να τους σταματάει το μυαλό και πηγαίνουν στη φάση με ρυθμό βάδην!

Έτσι, ο Κούτρης βρίσκεται μεταξύ των δύο, δεν ξέρει τι να κάνει, πάει μάλλον λογικά προς τον Χίλιεμαρκ που είναι πιο κοντά στον Μόλινς και εντελώς μόνος, πιο δεξιά, ο Βιγιαφάνιες κάνει το γκολ. Και σαν να μην έφταναν αυτά, μετά τους Πάρντο, Ομάρ, Οτζίτζα, Σισέ, Ρομάο κι Ανδρούτσο, έρχεται κι ένας 7ος παίκτης του Ολυμπιακού να λειτουργήσει τραγικά, ο Προτό, ο οποίος με το πλονζόν που κάνει και τη μισή επέμβαση του τελικά διευκολύνει ακόμη περισσότερο τον σκόρερ. Η φωτογραφία είναι ενδεικτική, αλλά αν δείτε προσεκτικά το βίντεο στο 01.31 θα…μελαγχολήσετε.

Τρίτη φάση, η ευκαιρία του Εμενίκε στο 89’. Ενώ μπόρεσε το δύσκολο κι έβγαλε εκτός φάσης τον Μολέδο, θέλησε να πάρει, ως άλλος Πάρντο, κι αυτός τη δόξα, διαγράφοντας την έννοια της ομάδας. Δείτε στη φωτογραφία, ότι το μόνο που έχει να κάνει είναι να «αφήσει» την μπάλα στον Ανσαριφάρντ, που έρχεται στα δύο μέτρα πίσω του και έχει μπροστά του όλη την εστία και τον γκολκίπερ σωριασμένο στο έδαφος. Δεν υπάρχει πιο εύκολο γκολ και δεν θα υπήρχε πιο γλυκιά ισοπαλία από ένα 1-1 στη Λεωφόρο στο συγκεκριμένο λεπτό. Κι ο Εμενίκε προτίμησε να σουτάρει ο ίδιος, με το γνωστό αποτέλεσμα, να κλοτσήσει πιο πολύ αέρα και η μπάλα να καταλήξει στα χέρια του τερματοφύλακα.

Με τέτοια μυαλά, δηλαδή αφενός μεν με έλλειψη πνεύματος ομάδας (βλέπε επιλογές Πάρντο, Εμενίκε), αφετέρου δε με παντελή έλλειψη αποφασιστικότητας (βλέπε επιλογές εφτά παικτών στο γκολ!), ασφαλώς και δεν μπορείς να κερδίσεις ντέρμπι και ειδικά εκτός έδρας. Δεν χρειάζονται βαθυστόχαστες αναλύσεις…

Παρεμπιπτόντως. Έγραφα πριν λίγες ημέρες, κι αφού πρώτα είχα προβλέψει ορισμό Κομίνη στο Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ότι «η μαγική σφαίρα λέει ότι ο Μολέδο με ένα μαγικό τρόπο θα παίξει κανονικά το Σάββατο, παρότι είναι τιμωρημένος». Και είδατε ότι ξετιμωρήθηκε, έπαιξε κι ήταν κι ο καλύτερος του Παναθηναϊκού-και σκεφθείτε την άμυνα του ΠΑΟ με Κουτρουμπή αντί για Μολέδο….

Επιπλέον παραμονές του ντέρμπι έγραψα ότι η η μαγική σφαίρα λέει και κάτι άλλο-ότι «ειδικά το Σάββατο ο Παναθηναϊκός θα έχει μία διαιτησία εντελώς διαφορετική από αυτή που συνήθως έχει φέτος. Θα έχει π.χ. ανάλογη διαιτησία που είχε η ΑΕΚ παίζοντας με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ (Σιδηρόπουλος) κι ο ΠΑΟΚ παίζοντας με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη (Κομίνης)». Και είδατε πώς σφύριξε ο Παπαπέτρου, που στο Πλατανιάς-ΠΑΟ, τον είχε αντιμετωπίσει τον ΠΑΟ ως Πλατανιά…

Τώρα γράφω ότι η μαγική σφαίρα βλέπει Καλογερόπουλο στο ΑΕΚ-ΠΑΟΚ.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Κώστας Νικολακόπουλος
Κώστας Νικολακόπουλος

Ο Κώστας Νικολακόπουλος έγινε δημοσιογράφος από…σπόντα. Από τη Νομική και τη δικηγορία η, το επάγγελμα του δικαστικού, που υποτίθεται ότι ήταν στα πλάνα του (εξ ου κι οχαρακτηρισμός «ανακριτή» από τον Γ. Λούβαρη!), βρέθηκε ξαφνικά στον ΦΙΛΑΘΛΟ, όταν πρωτογεννήθηκε η ιδέα αυτής της εφημερίδας από τους Ν. Καραγιαννίδη και Ι. Μαθιουδάκη. Ένα χρόνο ρεπορτάζ Πανιώνιου και Αιγάλεω (μαζί), ένα χρόνο ΑΕΚ και από την άνοιξη του 1984 έως και σήμερα ρεπορτάζ Ολυμπιακού, όπου τα έχει δει όλα. Πρώτα τα λεγόμενα πέτρινα χρόνια και μετά πρωταθλήματα το ένα μετά το άλλο. Του αρέσει να γράφει για μεταγραφές, αλλά ο ίδιος τις αποφεύγει. Σε 40 χρόνια έχει κάνει δύο! Το 1992 στο ΦΩΣ του Θ. Νικολαϊδη και μετά στον ΓΑΥΡΟ που στη συνέχεια έγινε ένα με τον Κόκκινο Πρωταθλητή. Πάνω από μία δεκαετία καλύπτει το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού στον Σπορ FM.